Posted June 7, 200421 yr Czesc. Mam pytanko. Skąd te kropki na dole wersalki??? Obraz renderowany za pomoca fotonow.
June 7, 200421 yr napisz jakim renderem liczyles scene, to sie dowiesz skad kropki. ps.podoba mi sie ten render chociaz nie dopracowany, to i tak ci wyszedl dosc realistycznie, w przeciwienstwie do wiekszosci prac typu \"pokoj\".
June 7, 200421 yr Co do brazila to ci nie pomogę. Mogę tylko powiedzieć że gdyby tak było w mentalu należało by pobawisć się ustawieniami w min radius i max radius dla photonów.
June 7, 200421 yr Author Ustawienia: swiatlo rectagle area + skylight photons - 5 000 000 power - 12 diffuse depth 4 reflected depth 3 refracted depth 8 search type - eliptical photons in estimate -32 max search radius 120
June 7, 200421 yr jeżeli masz ustawione w Skylight sampling min -3 max 0 to spróbuj zmienić na min -1 max 1, powinno pomóc... a jak nie pomoże to min 0 max 2 itd. :) pozdrawiam
June 7, 200421 yr a ja bym proponowal pieciokrotnie zmniejszyc ilosc fotonow(jesli juz ci tak zalezy na jej duzej ilosci, w przeciwnym przypadku zmniejsz o sporo wiecej) i o 1/3 zwiekszyc View Rate, a Sec Rate dwukrotnie wieksze od View Rate.
June 7, 200421 yr a jeszcze jedno,taki efekt moze byc przez zbyt blisko polozone obok siebie powieszchnie ..... wlasnie zobacz czy niema tam jakichs duplikatów clonow i najwazniejsze >zobacz jesli masz wlaczone ground plane to czy box pokoju czyli polygony podlogi nie sa polozone na 0.0 , jesli tak to podnies troszke caly pokuj z murami nad ground plane
June 7, 200421 yr Orion > postaw monitor prosto :P ALe faktycznie jest krzywy ale to niema nic do zeczy
June 7, 200421 yr hmm... moze sproboj na material tej kanapy dac material brazil utility wylacz generowanie gi, lub ustaw jaki szary material, photon in estimate sproboj zwiekszyc do 64 :) view rate 15 sec 5, shade rate wystarczy -1/0
Create an account or sign in to comment