Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

napisz jakim renderem liczyles scene, to sie dowiesz skad kropki.

 

ps.podoba mi sie ten render chociaz nie dopracowany, to i tak ci wyszedl dosc realistycznie, w przeciwienstwie do wiekszosci prac typu \"pokoj\".

Napisano

Co do brazila to ci nie pomogę. Mogę tylko powiedzieć że gdyby tak było w mentalu należało by pobawisć się ustawieniami w min radius i max radius dla photonów.

Napisano
  • Autor

Ustawienia: swiatlo rectagle area + skylight

photons - 5 000 000

power - 12

 

diffuse depth 4

reflected depth 3

refracted depth 8

search type - eliptical

photons in estimate -32

max search radius 120

Napisano

jeżeli masz ustawione w Skylight sampling min -3 max 0 to spróbuj zmienić na min -1 max 1, powinno pomóc... a jak nie pomoże to min 0 max 2 itd. :)

 

pozdrawiam

Napisano

a ja bym proponowal pieciokrotnie zmniejszyc ilosc fotonow(jesli juz ci tak zalezy na jej duzej ilosci, w przeciwnym przypadku zmniejsz o sporo wiecej) i o 1/3 zwiekszyc View Rate, a Sec Rate dwukrotnie wieksze od View Rate.

Napisano

a jeszcze jedno,taki efekt moze byc przez zbyt blisko polozone obok siebie powieszchnie ..... wlasnie zobacz czy niema tam jakichs duplikatów clonow i najwazniejsze

>zobacz jesli masz wlaczone ground plane to czy box pokoju czyli polygony podlogi nie sa polozone na 0.0 , jesli tak to podnies troszke caly pokuj z murami nad ground plane

Napisano

Orion > postaw monitor prosto :P

ALe faktycznie jest krzywy ale to niema nic do zeczy

Napisano

hmm... moze sproboj na material tej kanapy dac material brazil utility wylacz generowanie gi, lub ustaw jaki szary material, photon in estimate sproboj zwiekszyc do 64 :)

view rate 15 sec 5, shade rate wystarczy -1/0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności