Napisano 7 Czerwiec 200420 l Czesc. Mam pytanko. Skąd te kropki na dole wersalki??? Obraz renderowany za pomoca fotonow.
Napisano 7 Czerwiec 200420 l napisz jakim renderem liczyles scene, to sie dowiesz skad kropki. ps.podoba mi sie ten render chociaz nie dopracowany, to i tak ci wyszedl dosc realistycznie, w przeciwienstwie do wiekszosci prac typu \"pokoj\".
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Co do brazila to ci nie pomogę. Mogę tylko powiedzieć że gdyby tak było w mentalu należało by pobawisć się ustawieniami w min radius i max radius dla photonów.
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor Ustawienia: swiatlo rectagle area + skylight photons - 5 000 000 power - 12 diffuse depth 4 reflected depth 3 refracted depth 8 search type - eliptical photons in estimate -32 max search radius 120
Napisano 7 Czerwiec 200420 l jeżeli masz ustawione w Skylight sampling min -3 max 0 to spróbuj zmienić na min -1 max 1, powinno pomóc... a jak nie pomoże to min 0 max 2 itd. :) pozdrawiam
Napisano 7 Czerwiec 200420 l a ja bym proponowal pieciokrotnie zmniejszyc ilosc fotonow(jesli juz ci tak zalezy na jej duzej ilosci, w przeciwnym przypadku zmniejsz o sporo wiecej) i o 1/3 zwiekszyc View Rate, a Sec Rate dwukrotnie wieksze od View Rate.
Napisano 7 Czerwiec 200420 l a jeszcze jedno,taki efekt moze byc przez zbyt blisko polozone obok siebie powieszchnie ..... wlasnie zobacz czy niema tam jakichs duplikatów clonow i najwazniejsze >zobacz jesli masz wlaczone ground plane to czy box pokoju czyli polygony podlogi nie sa polozone na 0.0 , jesli tak to podnies troszke caly pokuj z murami nad ground plane
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Orion > postaw monitor prosto :P ALe faktycznie jest krzywy ale to niema nic do zeczy
Napisano 7 Czerwiec 200420 l hmm... moze sproboj na material tej kanapy dac material brazil utility wylacz generowanie gi, lub ustaw jaki szary material, photon in estimate sproboj zwiekszyc do 64 :) view rate 15 sec 5, shade rate wystarczy -1/0
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto