slide Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Zrobiłem taką oto żaróweczkę sobie. Okazało się że gdy są dwie i jedna leży za drugą to robi się taka "szarość" w miejscu gdzie żarówki się wspólnie przenikają. Modele oczywiście się nawet nie dotykają. Edytowane 2 Luty 2011 przez slide
blinq Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Hmmm cieżka sprawa. Może masz ustawione za mało max. Refractions?
MariushO Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 To 10 ustawiales w opcjach materialu czy w opcjach renderera, bo to calkiem co innego. Sproboj w materiale szkla zarowki pod tabela Advanced Rendering Options i w tym Advanced Transparency Option zaznaczyc opcje Thin-walled, moze pomoze
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) te 10 dałem w opcjach renderera. W mapach materiału refect na 5, a refractions na 80. Jakby co to oświetlenie: mrSky i mały FreeSpotlight. Zaznaczałem FinalGeather. Próbowałem też zaznaczać Caustisc i GI. Edytowane 2 Luty 2011 przez slide
MariushO Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Ale mowisz o parametrze Max Trace Depth czy Max Trace Distans?
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Mówiłem o Trace Depth. Kolejno miałem tam ustawione Max Depth 20, MaxReflections 10, Max Refractions 10. oj troche sie skomplikowało, zauważyłem właśnie że są takie 2 podobne pola. ten Trace Depth ustawiłem dla Caustyki. Już trafiłem, rederuje się OK. Trzeba to było zmienić w zakładce Renderer. A ja mieszałem w IndirectIllumination. Edytowane 2 Luty 2011 przez slide
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Chciałem wrócić jeszcze do tej żarówki. Wypadałoby ją jakoś zaświecić. Chciałem uzyskać taki efekt aby żarnik lekko żarzył się a w około niego lekką poświatę. No więc chciałem dodać efekt Glow i przy próbie rendera takie coś mental wyświetla: MSG 0.0 error: bitmap expected unsupported GBuffer channel "transparency" MSG 0.0 error: "Lens Effects" effect expected unsupported GBuffer channel "transparency" RCFG 0.3 warn 542009: finalgather ray returned NaN for the finalgather point at pixel 162.021 78.7729 RCFG 0.3 warn 542009: finalgather ray returned NaN for the finalgather point at pixel 204.001 87.782 Glow Effect ogólnie działa, ale nie w środku bańki szklanej. Tutaj widać jak to wygląda, żarniki są identyczne. Edytowane 3 Luty 2011 przez slide
slide Napisano 21 Luty 2011 Autor Napisano 21 Luty 2011 Jako że nie rozgryzłem tego problemu pytam was ponownie, jak uzyskać taki efekt?
Hynol Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Jeżeli to ma być still to w PSie. Efekty typu glow nie działają z przezroczystością. Może też spróbować z shaderem glare.
La R Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Jeżeli to ma być still to w PSie. Efekty typu glow nie działają z przezroczystością. Może też spróbować z shaderem glare. lub/oraz przeszukać forum http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=70339&highlight=Ky_Throughout :). RK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się