slide Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Zrobiłem taką oto żaróweczkę sobie. Okazało się że gdy są dwie i jedna leży za drugą to robi się taka "szarość" w miejscu gdzie żarówki się wspólnie przenikają. Modele oczywiście się nawet nie dotykają. Edytowane 2 Luty 2011 przez slide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Hmmm cieżka sprawa. Może masz ustawione za mało max. Refractions? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 dałem tam refractions na 10. reflections też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 To 10 ustawiales w opcjach materialu czy w opcjach renderera, bo to calkiem co innego. Sproboj w materiale szkla zarowki pod tabela Advanced Rendering Options i w tym Advanced Transparency Option zaznaczyc opcje Thin-walled, moze pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) te 10 dałem w opcjach renderera. W mapach materiału refect na 5, a refractions na 80. Jakby co to oświetlenie: mrSky i mały FreeSpotlight. Zaznaczałem FinalGeather. Próbowałem też zaznaczać Caustisc i GI. Edytowane 2 Luty 2011 przez slide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Ale mowisz o parametrze Max Trace Depth czy Max Trace Distans? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Mówiłem o Trace Depth. Kolejno miałem tam ustawione Max Depth 20, MaxReflections 10, Max Refractions 10. oj troche sie skomplikowało, zauważyłem właśnie że są takie 2 podobne pola. ten Trace Depth ustawiłem dla Caustyki. Już trafiłem, rederuje się OK. Trzeba to było zmienić w zakładce Renderer. A ja mieszałem w IndirectIllumination. Edytowane 2 Luty 2011 przez slide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slide Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Chciałem wrócić jeszcze do tej żarówki. Wypadałoby ją jakoś zaświecić. Chciałem uzyskać taki efekt aby żarnik lekko żarzył się a w około niego lekką poświatę. No więc chciałem dodać efekt Glow i przy próbie rendera takie coś mental wyświetla: MSG 0.0 error: bitmap expected unsupported GBuffer channel "transparency" MSG 0.0 error: "Lens Effects" effect expected unsupported GBuffer channel "transparency" RCFG 0.3 warn 542009: finalgather ray returned NaN for the finalgather point at pixel 162.021 78.7729 RCFG 0.3 warn 542009: finalgather ray returned NaN for the finalgather point at pixel 204.001 87.782 Glow Effect ogólnie działa, ale nie w środku bańki szklanej. Tutaj widać jak to wygląda, żarniki są identyczne. Edytowane 3 Luty 2011 przez slide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slide Napisano 21 Luty 2011 Autor Share Napisano 21 Luty 2011 Jako że nie rozgryzłem tego problemu pytam was ponownie, jak uzyskać taki efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 21 Luty 2011 Share Napisano 21 Luty 2011 Jeżeli to ma być still to w PSie. Efekty typu glow nie działają z przezroczystością. Może też spróbować z shaderem glare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 21 Luty 2011 Share Napisano 21 Luty 2011 Jeżeli to ma być still to w PSie. Efekty typu glow nie działają z przezroczystością. Może też spróbować z shaderem glare. lub/oraz przeszukać forum http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=70339&highlight=Ky_Throughout :). RK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się