Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem taką oto żaróweczkę sobie. Okazało się że gdy są dwie i jedna leży za drugą to robi się taka "szarość" w miejscu gdzie żarówki się wspólnie przenikają. Modele oczywiście się nawet nie dotykają.

 

zarowka1.jpg

Edytowane przez slide

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To 10 ustawiales w opcjach materialu czy w opcjach renderera, bo to calkiem co innego. Sproboj w materiale szkla zarowki pod tabela Advanced Rendering Options i w tym Advanced Transparency Option zaznaczyc opcje Thin-walled, moze pomoze

Napisano
  • Autor

te 10 dałem w opcjach renderera. W mapach materiału refect na 5, a refractions na 80.

 

Jakby co to oświetlenie: mrSky i mały FreeSpotlight. Zaznaczałem FinalGeather. Próbowałem też zaznaczać Caustisc i GI.

Edytowane przez slide

Napisano
  • Autor

Mówiłem o Trace Depth. Kolejno miałem tam ustawione Max Depth 20, MaxReflections 10, Max Refractions 10.

 

oj troche sie skomplikowało, zauważyłem właśnie że są takie 2 podobne pola. ten Trace Depth ustawiłem dla Caustyki.

 

Już trafiłem, rederuje się OK. Trzeba to było zmienić w zakładce Renderer. A ja mieszałem w IndirectIllumination.

Edytowane przez slide

Napisano
  • Autor

Chciałem wrócić jeszcze do tej żarówki. Wypadałoby ją jakoś zaświecić. Chciałem uzyskać taki efekt aby żarnik lekko żarzył się a w około niego lekką poświatę. No więc chciałem dodać efekt Glow i przy próbie rendera takie coś mental wyświetla:

 

MSG 0.0 error: bitmap expected unsupported GBuffer channel "transparency"

MSG 0.0 error: "Lens Effects" effect expected unsupported GBuffer channel "transparency"

RCFG 0.3 warn 542009: finalgather ray returned NaN for the finalgather point at pixel 162.021 78.7729

RCFG 0.3 warn 542009: finalgather ray returned NaN for the finalgather point at pixel 204.001 87.782

 

Glow Effect ogólnie działa, ale nie w środku bańki szklanej. Tutaj widać jak to wygląda, żarniki są identyczne.

 

zarowka2.jpg

Edytowane przez slide

Napisano
  • Autor

Jako że nie rozgryzłem tego problemu pytam was ponownie, jak uzyskać taki efekt?

 

zaroweczka.png

Napisano

Jeżeli to ma być still to w PSie. Efekty typu glow nie działają z przezroczystością. Może też spróbować z shaderem glare.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.