LukeM. Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 witam jestem nowy.... mam problem ;/ otóz gdy zakladam teksture na np spherke to nie wyswietla mi jej calosciowo lecz rozmieszcza kilkaset tych tekstur na 1 obiekcie oto screen --- > http://www.speedyshare.com/files/26735508/problem.JPG
tomm Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Odznacz w ustawieniach kuli opcję Real-World Map Size.
mkeruj Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 No i poczytaj trochę o mapowaniu. Może wystarczy UVW Map, zależy co to za tekstura.
LukeM. Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Odznaczyłem Real-World Map Size lecz gdy przesuwam view porta to znowu znika 'widoczność' tekstury jest tylko podstawowy materiał koloru /;
MariushO Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Ale jak renderujesz to texturka jest, tak??Jesli jest,to moze byc problem z karta graficzna bo ona odpowiada za wyswietlanie w viewportach
LukeM. Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 już good dziekuje za pomoc naprawdę ;) problemem bylo zaznaczone real world size w 2 rodzajach menu ;p;p;p naprawde dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się