zero Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 chcialem zapytac i poprosic o rade jak realistycznie stworzyc szklo w 3dmax6 z wykozystaniem mental ray\'a - tylko prosilbym o przedstawienie propozycji metoda łopatologiczną bo jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
zero Napisano 9 Czerwiec 2004 Autor Napisano 9 Czerwiec 2004 no tak ale co i jak z tym shaderem :) troszke wiecej szczegułów a nie tylko tyle rozwincie sie
Bzyku Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 tak łopatologiczie to jeszcze musisz takie szklo dobrze oswietlic zeby wygladalo realistycznie. sam shader to nie wszystko !!!!!!
Orion Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Powiem więcej, jak dobrze oświetlisz szkło to nawet nie musi być aż tak realistyczne żeby wyglądało realistycznie (ale zamieszałem :D)
kozioo Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Skoro już tak głeboko w łopatologie wchodzimy to dodam jeszcze że potrzeba dobrego otoczenia, żeby najlepiej oświetlony obiekt z najlepszym shaderem szkła wyglądał dobrze ;) Ogólnie rzecz biorąc - kupa roboty, ale efekt moze być super:]
zero Napisano 9 Czerwiec 2004 Autor Napisano 9 Czerwiec 2004 to pomogliscie mi nie ma co teraz to nic tylka wziac i robic szklo ;) teraz wiem jeszcze mniej niz jak zacząłem pisać ten temat
Orion Napisano 9 Czerwiec 2004 Napisano 9 Czerwiec 2004 Musisz popróbować różnych ustawień, ciężko powiedzieć na oko jakie ustawienia będą dobre do tej czy innej sceny
zero Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 postanowilem zamiescic scene zobaczcie co robie w niej zle - mysle ze w ten sposob dowiem sie najwiecej. wszystko bylo by ok ale dol jest do bani i jeszcze jest nie tak jak bym chcial zeby bylo i to o wiele. wiec pozostawiam wam i czekam na profesjonalne rady przekazane w przystepny sposób scena do pobrania kieliszek
zero Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 a i scene mozecie osyłać na e-mail :) [email protected]