Skocz do zawartości

realistyczne szkło w max6


zero

Rekomendowane odpowiedzi

chcialem zapytac i poprosic o rade jak realistycznie stworzyc szklo w 3dmax6 z wykozystaniem mental ray\'a - tylko prosilbym o przedstawienie propozycji metoda łopatologiczną bo jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Skoro już tak głeboko w łopatologie wchodzimy to dodam jeszcze że potrzeba dobrego otoczenia, żeby najlepiej oświetlony obiekt z najlepszym shaderem szkła wyglądał dobrze ;) Ogólnie rzecz biorąc - kupa roboty, ale efekt moze być super:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postanowilem zamiescic scene zobaczcie co robie w niej zle - mysle ze w ten sposob dowiem sie najwiecej.

wszystko bylo by ok ale dol jest do bani i jeszcze jest nie tak jak bym chcial zeby bylo i to o wiele.

wiec pozostawiam wam i czekam na profesjonalne rady przekazane w przystepny sposób

 

scena do pobrania

kieliszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Indorek

wiesz ja teraz tez robie cwiczenie ze szkłem na zaliczenie i mam wielkie problemy, gdyz shader \"glass znikształca odbicia i to co stoi za nim, nawet pusta szklanka jest ok ale jesli cos wloze do jej srodka do juz lipa, zbytnio znieksztalcone. wiec zmieniam parapert ktory - jak zaopserwowałem - odpowiada za to \"zniekształcanie\" i w tedy obiekty stojace za moja szklanka sa OK, ale sama szklanka juz nie wyglada tak efektownie :((( wiec sam jestem ciekawy jakich metod polecacie. Postaram sie umiescic swoje rendery \"koszmarne rendery\" ;)))

 

Zero jak juz dasz sobie rade z tym problemem to daj znac :DDDD

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Indorek