thegame Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Witam. Zacząłem swój pierwszy projekt w 3Ds maxie od zastosowania referencji noża. Jako iż znalazłem tylko jeden profil postanowiłem go "obrysować" a potem bawić się punktami i liniami do zmiany jego kształtu... okazało się to baardzo niepraktyczne i niewygodne. Chciałbym Was spytać jak najlepiej obrobić go tak, żeby wyglądał w miarę prawdziwie.
adam_m Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 Może się przyda http://adobeperson.com/3ds-max/3d-hunting-knife-model-tutorial
Kubajaniak Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 Tu jest fajny tutek http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/
Rekomendowane odpowiedzi