emimari Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 Witam, chciałam w sferze wyciąć boxem kawałek od śodka do końca, próby podjęłam takie: 1-bolean-źle ponieważ siatka się powyginała w dolnych partiach 2-procutter-źle ponieważ siatka się powyginała dookoła całego cięcia Zalezły mi także na tym aby odrazu było cap. Byłabym wdzięczna za odpowiedź i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illusion Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 Spróbuj to samo zrobić po TS i konwersji do Editable Poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 W ustawieniach Sphere masz opcje Hemisphere oraz Slice on. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emimari Napisano 13 Luty 2011 Autor Share Napisano 13 Luty 2011 Nie wiedziałam o opcji slice on-bardzo przydatna, ale mi nie o to chodzi:) ponieważ ta opcja robi wycinek, więc w środku jest jakby kwadrat a mi chodzi o prostokąt. Co oznacza skrót ts? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 13 Luty 2011 Share Napisano 13 Luty 2011 TS-TurboSmooth, funkcja podobna do MeshSmooth, wygladza siateczke. Skoro nie wychodzi tak jak oczekujesz z booleanami i procutter to jedyne wyjscie to convert to editable poly i zrobic to recznie na polygonach (cut,delete,shift+move edges,cap) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 13 Luty 2011 Share Napisano 13 Luty 2011 i zrobic to recznie na polygonach (cut,delete,shift+move edges,cap) Slice Plane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi