Sebazx6r Napisano 14 Luty 2011 Share Napisano 14 Luty 2011 (edytowane) Sprawe poruszylem juz w Wipie ale pomyslalem ze tu jeszcze wrzuce: Może ktos wie jak zrigowac latwo lancuch, bo ja zrobiłem to w nastepujący sposób. Najpierw narysowałem 2 ogniwa i nastepnie duplicate special z odpowiednia odleglością na X kopii. Nastepnie zgrupowałem wszystko i stosujac bend tool wykreciłem w koło. Usunąłem historie. Przy pomocy wire tool wykonałem porządany kształ patrzac tak by miedzy control vertex spline byly w miare rowne odleglosci. Znajac mniej wiecej srednice kola (tego lancucha) i srednice kola zebatki poprzez expression editor wykonałem RIGA (wiedzac ze predkosc katowa w=v/r zrobilem uklad rownan w1r1=w2r2 wyznaczylem predkosc katowa w2=.... i tak wrzucilem do expression editor. Dzieki wire tool obracam pierwotny ksztal NUBSOWKIEgo kola obraca sie ten zmodyfikowany. Zebatka obracajac sie powoduje obrot kola ten ma wplyw na lancuch przez wire tool. Wczesniej probowalem zrobic przez motion path snapshot etcc... PROBLEM W TYM ZE TAKI SPOSOB ZABIAJA ZARZYNA NIEMILOSIERNIE MI KOMPA ;/. Zrzucik: Anybody? SOFT AUTODESK MAYA. Jeszcze przez latice zerkne . Edytowane 14 Luty 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 15 Luty 2011 Share Napisano 15 Luty 2011 Spine ik nie działa prawidłowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 15 Luty 2011 Autor Share Napisano 15 Luty 2011 (edytowane) A nie próbowałem a będzie dobrze się kręcił? Można prosić o przykład na jakimś prostym modelu? to jak??nikt nie pomoze? Edytowane 15 Luty 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się