Kaze Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 (edited) Witajcie :3 Narazie bez szerszego opisu tylko sam WiP. Krytyka mile widziana, ale jest to wczesny etap wiec zmieni sie jeszcze wiele. [edit: no fck epic fail...zaczac prace na konkurs po terminie oddawana prac...] Edited March 2, 2011 by Kaze Link to comment Share on other sites More sharing options...
teli Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 fajny pomysł. przyczepiłbym się tylko do tego, że sama postać alchemika opiera się perspektywie "rybiego oka", którą stosujesz do reszty kompozycji - piszę teraz bo na tak wczesnym szkicu łatwo to naprawisz - nie wiem ale jeśli widok masz spomiędzy butli na stole to powinieneś go troszkę od dołu pokazać chyba - najlepiej poszukaj refki jakiejś bo nie chcę w błąd wprowadzić ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaze Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Może coś takiego?:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaze Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Mmm prosil bym o mala pomoc dotyczaca 1 planu, co myslicie o tych 2 wersjach? Dac "szklo" czy nie? Oczywiscie jesli tak to w lepszej kompozycji niz teraz ;) Czy moze zostac przy stole bardziej "plaskim"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Dużo lepiej ze szkłem. Ubranie bardziej pasuje do mechanika. Poza jest trochę sztywna i nieciekawa, zwłaszcza dolna część ciała. Włosy bym mu bardziej zburzyła, ktoś taki nie ma czasu się czesać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AeroPaint Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 szkło jak najbardziej na tak, bez niego cała kompozycja jakas pusta jest:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nao Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 (edited) ano pusta - bo mało prubujesz na papierku szkicowac a za szybko na tablecik sie przezucasz :) a rysowanie szybkich kompozycyjnych szkiców bardzo małych bardzo wiele rozwija - bo ci poustawia podstawę artu czyli jego fundament.. tak naprzykład pokaze ci to jakie elementy będą najważniejsze na kóre chcesz zwrócic uwagę oglądającego a które nie..bo jak widzisz u ciebie narazie wszystkie przedmioty wraz z dziadziusiem są tak samo ważne.. pozdrawiam a co do alchemika fajnie jak by był więcej "zdrowo kopnięty" powodzenia Edited February 27, 2011 by nao Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaze Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Ania: Wzialem pod uwage Twoje uwagi i poprawilem na ile moglem:) nao: Zgadzam sie w pełni, tu akurat na szybko bylo wszystko robione i malo koncepcji jest na tych screenach bo trzymam ja w glowie zamiast odrazu na "obrazie". Akurat podstaw brakuje mi tonie i wlasnie powoli do nich wracam i szkole wszystko od podstaw na ile czas pozwoli. Teraz powinno byc nieco lepiej, 2 wersje: I jeszcze close up: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaze Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Ło jezusie teraz dopiero zauwazylem ze Pan alchemik ma problemy ze szczęką...sie poprawi sie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Taka praca musi zostać skończona. Poza Bitwą - trudno. Ale naprawdę szkoda włożonej pracy w tej chwili. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now