Kaze Napisano 23 Luty 2011 Share Napisano 23 Luty 2011 (edytowane) Witajcie :3 Narazie bez szerszego opisu tylko sam WiP. Krytyka mile widziana, ale jest to wczesny etap wiec zmieni sie jeszcze wiele. [edit: no fck epic fail...zaczac prace na konkurs po terminie oddawana prac...] Edytowane 2 Marzec 2011 przez Kaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teli Napisano 23 Luty 2011 Share Napisano 23 Luty 2011 fajny pomysł. przyczepiłbym się tylko do tego, że sama postać alchemika opiera się perspektywie "rybiego oka", którą stosujesz do reszty kompozycji - piszę teraz bo na tak wczesnym szkicu łatwo to naprawisz - nie wiem ale jeśli widok masz spomiędzy butli na stole to powinieneś go troszkę od dołu pokazać chyba - najlepiej poszukaj refki jakiejś bo nie chcę w błąd wprowadzić ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaze Napisano 24 Luty 2011 Autor Share Napisano 24 Luty 2011 Może coś takiego?:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaze Napisano 27 Luty 2011 Autor Share Napisano 27 Luty 2011 Mmm prosil bym o mala pomoc dotyczaca 1 planu, co myslicie o tych 2 wersjach? Dac "szklo" czy nie? Oczywiscie jesli tak to w lepszej kompozycji niz teraz ;) Czy moze zostac przy stole bardziej "plaskim"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Luty 2011 Share Napisano 27 Luty 2011 Dużo lepiej ze szkłem. Ubranie bardziej pasuje do mechanika. Poza jest trochę sztywna i nieciekawa, zwłaszcza dolna część ciała. Włosy bym mu bardziej zburzyła, ktoś taki nie ma czasu się czesać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AeroPaint Napisano 27 Luty 2011 Share Napisano 27 Luty 2011 szkło jak najbardziej na tak, bez niego cała kompozycja jakas pusta jest:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nao Napisano 27 Luty 2011 Share Napisano 27 Luty 2011 (edytowane) ano pusta - bo mało prubujesz na papierku szkicowac a za szybko na tablecik sie przezucasz :) a rysowanie szybkich kompozycyjnych szkiców bardzo małych bardzo wiele rozwija - bo ci poustawia podstawę artu czyli jego fundament.. tak naprzykład pokaze ci to jakie elementy będą najważniejsze na kóre chcesz zwrócic uwagę oglądającego a które nie..bo jak widzisz u ciebie narazie wszystkie przedmioty wraz z dziadziusiem są tak samo ważne.. pozdrawiam a co do alchemika fajnie jak by był więcej "zdrowo kopnięty" powodzenia Edytowane 27 Luty 2011 przez nao Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaze Napisano 27 Luty 2011 Autor Share Napisano 27 Luty 2011 Ania: Wzialem pod uwage Twoje uwagi i poprawilem na ile moglem:) nao: Zgadzam sie w pełni, tu akurat na szybko bylo wszystko robione i malo koncepcji jest na tych screenach bo trzymam ja w glowie zamiast odrazu na "obrazie". Akurat podstaw brakuje mi tonie i wlasnie powoli do nich wracam i szkole wszystko od podstaw na ile czas pozwoli. Teraz powinno byc nieco lepiej, 2 wersje: I jeszcze close up: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaze Napisano 27 Luty 2011 Autor Share Napisano 27 Luty 2011 Ło jezusie teraz dopiero zauwazylem ze Pan alchemik ma problemy ze szczęką...sie poprawi sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 5 Marzec 2011 Share Napisano 5 Marzec 2011 Taka praca musi zostać skończona. Poza Bitwą - trudno. Ale naprawdę szkoda włożonej pracy w tej chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się