EF Posted June 11, 2004 Share Posted June 11, 2004 Witam Chciałbym zrobic sufit w stylu gotyckim, tylko niebardzo wiem jak.Jezeli ktos miałby jakis pomysl to bym byl wdzieczny, probowalem juz soft selection ale niebardzo sie sprawdza Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted June 11, 2004 Share Posted June 11, 2004 sufit w stylu gotyckim? ty wiesz o co biega ale inni chyba nie. sklepienie krzyzowo-zebrowe? pokaz referki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EF Posted June 11, 2004 Author Share Posted June 11, 2004 wlasnie o takie sklepienie mi chodzi, nie chce robic nic konkretnego tylko chcialbym znac metode robienia tego.Jako materialy referencyjne mo http://pieto.host.sk/data_pictures/architektura_historia/21669-1709.jpg o cos takiego mi chodzi, tylko niekoniecznie tak bogato zdobione Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted June 11, 2004 Share Posted June 11, 2004 tradycyjnym poly bedzie trudno zrobic poprawny technicznie model wiec moze tak. zrob sobie zebra extrudujac przekroj z krzywych -curves a kolebki dopasuj z kawalka sfery. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted June 11, 2004 Share Posted June 11, 2004 i jeszcze taki pomocny detal Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted June 12, 2004 Share Posted June 12, 2004 o aleksander swietne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EF Posted June 12, 2004 Author Share Posted June 12, 2004 dzieki panowie, stokrotne dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
EF Posted June 12, 2004 Author Share Posted June 12, 2004 Jednak pojawil sie jeden problem, mianowicie, zrobilem juz szkielet,po zaplikowniu tych modifierow obiekt staje sie niewidoczny, a szkielet wykonalem funkcja ARC i potem przeroblem to do splajnow i polaczylem styczne wierzcholki (weld), szkielet przynajmniej jak dla mnie poczatkujacego jest do przyjecia, tylko nie wiem co dalej moze isc nietak Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaGuu Posted June 13, 2004 Share Posted June 13, 2004 Po nałożeniu Surface zaznacz Remove interior patches jeśli to nie pomoze zaznacz potem Flip Normals. Jeśli to nie pomoze zapytaj się kogoś mądrzejszego odemnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EF Posted June 13, 2004 Author Share Posted June 13, 2004 To jest efekt koncowy, zupelnie nie tak jak wytyczalo to slpajny, przyszlo mi na mysl ze brak oczekiwanego efektu spowodowany jest tym ze nie wszytkie verteksy poddaly sie mod. weld,nie wiem dlaczego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EF Posted June 13, 2004 Author Share Posted June 13, 2004 obrazek: Link to comment Share on other sites More sharing options...
EF Posted June 14, 2004 Author Share Posted June 14, 2004 Aleksander, a czy moglbys mi bardziej przyblizyc jak robisz te sklepienia(splajny), bo nijak mi to wychodzi, masz jakas technike, czy poprostu wprawna reke? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhaho Posted July 13, 2004 Share Posted July 13, 2004 Super, super, mi tez sie przyda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plyntex Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Próbowałem to zrobić od początku ale jakoś mi nie działa weld tu niby klikam ale sie nie łączą :/ nie wiem czemu :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts