Posted June 11, 200421 yr Witam Chciałbym zrobic sufit w stylu gotyckim, tylko niebardzo wiem jak.Jezeli ktos miałby jakis pomysl to bym byl wdzieczny, probowalem juz soft selection ale niebardzo sie sprawdza Pozdrawiam
June 11, 200421 yr sufit w stylu gotyckim? ty wiesz o co biega ale inni chyba nie. sklepienie krzyzowo-zebrowe? pokaz referki.
June 11, 200421 yr Author wlasnie o takie sklepienie mi chodzi, nie chce robic nic konkretnego tylko chcialbym znac metode robienia tego.Jako materialy referencyjne mo http://pieto.host.sk/data_pictures/architektura_historia/21669-1709.jpg o cos takiego mi chodzi, tylko niekoniecznie tak bogato zdobione Pozdrawiam
June 11, 200421 yr tradycyjnym poly bedzie trudno zrobic poprawny technicznie model wiec moze tak. zrob sobie zebra extrudujac przekroj z krzywych -curves a kolebki dopasuj z kawalka sfery.
June 12, 200421 yr Author Jednak pojawil sie jeden problem, mianowicie, zrobilem juz szkielet,po zaplikowniu tych modifierow obiekt staje sie niewidoczny, a szkielet wykonalem funkcja ARC i potem przeroblem to do splajnow i polaczylem styczne wierzcholki (weld), szkielet przynajmniej jak dla mnie poczatkujacego jest do przyjecia, tylko nie wiem co dalej moze isc nietak Pozdrawiam
June 13, 200421 yr Po nałożeniu Surface zaznacz Remove interior patches jeśli to nie pomoze zaznacz potem Flip Normals. Jeśli to nie pomoze zapytaj się kogoś mądrzejszego odemnie.
June 13, 200421 yr Author To jest efekt koncowy, zupelnie nie tak jak wytyczalo to slpajny, przyszlo mi na mysl ze brak oczekiwanego efektu spowodowany jest tym ze nie wszytkie verteksy poddaly sie mod. weld,nie wiem dlaczego.
June 14, 200421 yr Author Aleksander, a czy moglbys mi bardziej przyblizyc jak robisz te sklepienia(splajny), bo nijak mi to wychodzi, masz jakas technike, czy poprostu wprawna reke? Pozdrawiam
August 18, 200420 yr Próbowałem to zrobić od początku ale jakoś mi nie działa weld tu niby klikam ale sie nie łączą :/ nie wiem czemu :/