EF Napisano 11 Czerwiec 2004 Share Napisano 11 Czerwiec 2004 Witam Chciałbym zrobic sufit w stylu gotyckim, tylko niebardzo wiem jak.Jezeli ktos miałby jakis pomysl to bym byl wdzieczny, probowalem juz soft selection ale niebardzo sie sprawdza Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 11 Czerwiec 2004 Share Napisano 11 Czerwiec 2004 sufit w stylu gotyckim? ty wiesz o co biega ale inni chyba nie. sklepienie krzyzowo-zebrowe? pokaz referki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2004 wlasnie o takie sklepienie mi chodzi, nie chce robic nic konkretnego tylko chcialbym znac metode robienia tego.Jako materialy referencyjne mo http://pieto.host.sk/data_pictures/architektura_historia/21669-1709.jpg o cos takiego mi chodzi, tylko niekoniecznie tak bogato zdobione Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 11 Czerwiec 2004 Share Napisano 11 Czerwiec 2004 tradycyjnym poly bedzie trudno zrobic poprawny technicznie model wiec moze tak. zrob sobie zebra extrudujac przekroj z krzywych -curves a kolebki dopasuj z kawalka sfery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 11 Czerwiec 2004 Share Napisano 11 Czerwiec 2004 i jeszcze taki pomocny detal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 12 Czerwiec 2004 Share Napisano 12 Czerwiec 2004 o aleksander swietne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2004 dzieki panowie, stokrotne dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2004 Jednak pojawil sie jeden problem, mianowicie, zrobilem juz szkielet,po zaplikowniu tych modifierow obiekt staje sie niewidoczny, a szkielet wykonalem funkcja ARC i potem przeroblem to do splajnow i polaczylem styczne wierzcholki (weld), szkielet przynajmniej jak dla mnie poczatkujacego jest do przyjecia, tylko nie wiem co dalej moze isc nietak Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 13 Czerwiec 2004 Share Napisano 13 Czerwiec 2004 Po nałożeniu Surface zaznacz Remove interior patches jeśli to nie pomoze zaznacz potem Flip Normals. Jeśli to nie pomoze zapytaj się kogoś mądrzejszego odemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 13 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 13 Czerwiec 2004 To jest efekt koncowy, zupelnie nie tak jak wytyczalo to slpajny, przyszlo mi na mysl ze brak oczekiwanego efektu spowodowany jest tym ze nie wszytkie verteksy poddaly sie mod. weld,nie wiem dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 13 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 13 Czerwiec 2004 obrazek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 14 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2004 Aleksander, a czy moglbys mi bardziej przyblizyc jak robisz te sklepienia(splajny), bo nijak mi to wychodzi, masz jakas technike, czy poprostu wprawna reke? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 13 Lipiec 2004 Share Napisano 13 Lipiec 2004 Super, super, mi tez sie przyda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plyntex Napisano 18 Sierpień 2004 Share Napisano 18 Sierpień 2004 Próbowałem to zrobić od początku ale jakoś mi nie działa weld tu niby klikam ale sie nie łączą :/ nie wiem czemu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi