Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Chciałbym zrobic sufit w stylu gotyckim, tylko niebardzo wiem

jak.Jezeli ktos miałby jakis pomysl to bym byl wdzieczny, probowalem juz soft selection ale niebardzo sie sprawdza

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sufit w stylu gotyckim? ty wiesz o co biega ale inni chyba nie. sklepienie krzyzowo-zebrowe? pokaz referki.

Napisano

tradycyjnym poly bedzie trudno zrobic poprawny technicznie model wiec moze tak. zrob sobie zebra extrudujac przekroj z krzywych -curves a kolebki dopasuj z kawalka sfery.

Napisano
  • Autor

dzieki panowie, stokrotne dzieki

Napisano
  • Autor

Jednak pojawil sie jeden problem,

 

mianowicie, zrobilem juz szkielet,po zaplikowniu tych modifierow obiekt staje sie niewidoczny, a szkielet wykonalem funkcja ARC i potem przeroblem to do splajnow

i polaczylem styczne wierzcholki (weld), szkielet przynajmniej jak dla mnie poczatkujacego jest do przyjecia, tylko nie wiem co dalej moze isc nietak

 

Pozdrawiam

Napisano

Po nałożeniu Surface zaznacz Remove interior patches jeśli to nie pomoze zaznacz potem Flip Normals. Jeśli to nie pomoze zapytaj się kogoś mądrzejszego odemnie.

Napisano
  • Autor

To jest efekt koncowy, zupelnie nie tak jak wytyczalo to slpajny, przyszlo mi na mysl ze brak oczekiwanego efektu spowodowany jest tym ze nie wszytkie verteksy poddaly sie mod. weld,nie wiem dlaczego.

Napisano
  • Autor

Aleksander, a czy moglbys mi bardziej przyblizyc jak robisz

te sklepienia(splajny), bo nijak mi to wychodzi, masz jakas technike, czy poprostu wprawna reke?

 

Pozdrawiam

Napisano

Próbowałem to zrobić od początku ale jakoś mi nie działa weld tu niby klikam ale sie nie łączą :/ nie wiem czemu :/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności