Maczo199 Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Witam, Modeluje samochód w maxie, i mam problem ponieważ wszystko normalnie wygląda (siatka), a jak dam meshsmooth to trochę zniekształca :( W czym może być problem ? Przed meshsmooth: Po meshsmooth: Po renderowaniu: Z góry dziękuje za odp.
Orangegraphics Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 uzyjw modyfikatorze ms nieclaassic method tylkonurms subdivision albo zamiast meshsmooth uzyj turbosmooth. problememmoga tez byc niezweldowane wierzcholki z tego co widze
Dominick Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 problemem są pozostawione vertexy.. widocznie usuwałeś edge i zostały vertex'y. inaczej nie sfalowałoby tak edgeloop'ów
pecet Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Problemem tu jest źle ułożona siatka, a właściwie to polygony stworzone z dużej ilości werteksów (drzwi na dole, łączenie progów z nadkolami). Następny problem to zbyt gęsta siatka na progu i na dachu, spokojnie można tam zmniejszyć ilość podziałów o połowę a nawet więcej. No i przydało by się już na tym etapie odciąc np. drzwi, wtedy nie będzie się tak zniekształcac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się