Maczo199 Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Witam, Modeluje samochód w maxie, i mam problem ponieważ wszystko normalnie wygląda (siatka), a jak dam meshsmooth to trochę zniekształca :( W czym może być problem ? Przed meshsmooth: Po meshsmooth: Po renderowaniu: Z góry dziękuje za odp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 uzyjw modyfikatorze ms nieclaassic method tylkonurms subdivision albo zamiast meshsmooth uzyj turbosmooth. problememmoga tez byc niezweldowane wierzcholki z tego co widze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominick Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 problemem są pozostawione vertexy.. widocznie usuwałeś edge i zostały vertex'y. inaczej nie sfalowałoby tak edgeloop'ów Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecet Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Problemem tu jest źle ułożona siatka, a właściwie to polygony stworzone z dużej ilości werteksów (drzwi na dole, łączenie progów z nadkolami). Następny problem to zbyt gęsta siatka na progu i na dachu, spokojnie można tam zmniejszyć ilość podziałów o połowę a nawet więcej. No i przydało by się już na tym etapie odciąc np. drzwi, wtedy nie będzie się tak zniekształcac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now