Jump to content

Pipeline kopiowania postaci do wielu scen


syjon

Recommended Posts

Czesc;

 

 

Szukam metody aby postac, ktora mam wymodelowana i zrigowana w jednej scenie kopiowac\importowac z instancja do wszystkich innych scen, do ktorych bede chcial. 100 lat temu byl system xrefow ale nie wiem czy dziala on na CATa + system wlosow + textury + linkowanie itd. itp.

 

Czyli np. chcialbym w animacji, ktora jest podzielona na 10 scen miec jedna i ta sama postac, a jak bede chcial cos poprawic w postaci to chcialbym miec mozliwosc dokonania zmian w pliku zrodlowym postacji...a nie w kazdej z 10 scen :\

 

z gory dziekuje za odp

 

pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mam problem z tym systemem, prosze o pomoc!

 

mam postac w maxie, otwieram drugiego maxa, uzywam opcji file>reference>xref object (opcja ta dziala dokladnie tak jak chcialem, w teorii...) ale nistety, jak probuje przetestowac system do konca, czyli w maxie referencyjnym dokonac zmiany, a potem w drugim maxie zupdateowac model czyli xrefa mam 100% crasha podczas odpalania sceny (maz automatycznie wykryl zmiane, probuje zrobic update i crash?) :(((

edit:odznaczylem opcje automatycznego updateu, nic to nie dalo, dalej crash podczas ladowania sceny z xrefem

 

WTF?

 

w scenie mam model, rig CATA, modyfikatory m.in. cloth

 

 

 

generalnie nie widze rozwiazania ale moze ktos cos wie na ten temat...

 

max2011.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy