Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Nałożyłem texty na niżej podany rys. i wyszedł mi taki efekt:

http://img215.imageshack.us/i/66405856.jpg/ (sory za link ale foto nie chciało się wczytać)

Jak widac estetyką nie grzeszy. Chodzi mi o to aby na pozycjach 2,3,4 textrura wyglądała tak gęsto jak na 1. numery 1 i 2 to jeden obiekt. 2,3 osobne. Aha no i wypozocjonowanie tex. sprawia problem.:(

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 779
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ztego co widac to sa dos proste obiekty. Pirwsza rzecz, na kazdy z tych obiektow naloz modyfikator UVW Map. Potem w tym modyfikatorze, po nalozeniu textur, wejdz na Gizmo Iskalujac go odpowiednio uzyskasz odpowiednia wielkosc textury. I odpowiednio na obiekt 1 daj w UVW Map mapowanie planar i ustaw Gizmo zeby pokrywalo sie z gorna powierzchnia, obj 2- jesli to jest jeden objekt to mozesz nadac map cylindrical, ale na bokach bedzie to samo co masz teraz, wiec proponuje z kazdego kawalka zrobic osobnu objekt (detach w editable poly) i kazdemu dac UVW Map z mapowaniem Box. Objekt 3 mapowanie cylindrical. Objekt 4 tez cylindrical.

Napisano

musisz na obiekt nadac koordynaty textury. UVMap albo UnWrap zalezy jak to dokladnie chcesz sobie zmapowac.

Napisano
  • Autor

OK. Zrobiłem jak radziliście. Oczywiśćie narodziło się kolejnych 100 tysięcy problemów ale już wiem w którym kierunku drążyć. Dzięki wielkie :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności