Napisano 7 Marzec 201114 l Witam. Nałożyłem texty na niżej podany rys. i wyszedł mi taki efekt: http://img215.imageshack.us/i/66405856.jpg/ (sory za link ale foto nie chciało się wczytać) Jak widac estetyką nie grzeszy. Chodzi mi o to aby na pozycjach 2,3,4 textrura wyglądała tak gęsto jak na 1. numery 1 i 2 to jeden obiekt. 2,3 osobne. Aha no i wypozocjonowanie tex. sprawia problem.:( Pozdrawiam.
Napisano 7 Marzec 201114 l Ztego co widac to sa dos proste obiekty. Pirwsza rzecz, na kazdy z tych obiektow naloz modyfikator UVW Map. Potem w tym modyfikatorze, po nalozeniu textur, wejdz na Gizmo Iskalujac go odpowiednio uzyskasz odpowiednia wielkosc textury. I odpowiednio na obiekt 1 daj w UVW Map mapowanie planar i ustaw Gizmo zeby pokrywalo sie z gorna powierzchnia, obj 2- jesli to jest jeden objekt to mozesz nadac map cylindrical, ale na bokach bedzie to samo co masz teraz, wiec proponuje z kazdego kawalka zrobic osobnu objekt (detach w editable poly) i kazdemu dac UVW Map z mapowaniem Box. Objekt 3 mapowanie cylindrical. Objekt 4 tez cylindrical.
Napisano 7 Marzec 201114 l musisz na obiekt nadac koordynaty textury. UVMap albo UnWrap zalezy jak to dokladnie chcesz sobie zmapowac.
Napisano 7 Marzec 201114 l Autor OK. Zrobiłem jak radziliście. Oczywiśćie narodziło się kolejnych 100 tysięcy problemów ale już wiem w którym kierunku drążyć. Dzięki wielkie :))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto