tarnasm Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Witam. Nałożyłem texty na niżej podany rys. i wyszedł mi taki efekt: http://img215.imageshack.us/i/66405856.jpg/ (sory za link ale foto nie chciało się wczytać) Jak widac estetyką nie grzeszy. Chodzi mi o to aby na pozycjach 2,3,4 textrura wyglądała tak gęsto jak na 1. numery 1 i 2 to jeden obiekt. 2,3 osobne. Aha no i wypozocjonowanie tex. sprawia problem.:( Pozdrawiam.
MariushO Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Ztego co widac to sa dos proste obiekty. Pirwsza rzecz, na kazdy z tych obiektow naloz modyfikator UVW Map. Potem w tym modyfikatorze, po nalozeniu textur, wejdz na Gizmo Iskalujac go odpowiednio uzyskasz odpowiednia wielkosc textury. I odpowiednio na obiekt 1 daj w UVW Map mapowanie planar i ustaw Gizmo zeby pokrywalo sie z gorna powierzchnia, obj 2- jesli to jest jeden objekt to mozesz nadac map cylindrical, ale na bokach bedzie to samo co masz teraz, wiec proponuje z kazdego kawalka zrobic osobnu objekt (detach w editable poly) i kazdemu dac UVW Map z mapowaniem Box. Objekt 3 mapowanie cylindrical. Objekt 4 tez cylindrical. 1
mirach Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 musisz na obiekt nadac koordynaty textury. UVMap albo UnWrap zalezy jak to dokladnie chcesz sobie zmapowac. 1
tarnasm Napisano 7 Marzec 2011 Autor Napisano 7 Marzec 2011 OK. Zrobiłem jak radziliście. Oczywiśćie narodziło się kolejnych 100 tysięcy problemów ale już wiem w którym kierunku drążyć. Dzięki wielkie :))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się