tarnasm Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Witam. Nałożyłem texty na niżej podany rys. i wyszedł mi taki efekt: http://img215.imageshack.us/i/66405856.jpg/ (sory za link ale foto nie chciało się wczytać) Jak widac estetyką nie grzeszy. Chodzi mi o to aby na pozycjach 2,3,4 textrura wyglądała tak gęsto jak na 1. numery 1 i 2 to jeden obiekt. 2,3 osobne. Aha no i wypozocjonowanie tex. sprawia problem.:( Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Ztego co widac to sa dos proste obiekty. Pirwsza rzecz, na kazdy z tych obiektow naloz modyfikator UVW Map. Potem w tym modyfikatorze, po nalozeniu textur, wejdz na Gizmo Iskalujac go odpowiednio uzyskasz odpowiednia wielkosc textury. I odpowiednio na obiekt 1 daj w UVW Map mapowanie planar i ustaw Gizmo zeby pokrywalo sie z gorna powierzchnia, obj 2- jesli to jest jeden objekt to mozesz nadac map cylindrical, ale na bokach bedzie to samo co masz teraz, wiec proponuje z kazdego kawalka zrobic osobnu objekt (detach w editable poly) i kazdemu dac UVW Map z mapowaniem Box. Objekt 3 mapowanie cylindrical. Objekt 4 tez cylindrical. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 musisz na obiekt nadac koordynaty textury. UVMap albo UnWrap zalezy jak to dokladnie chcesz sobie zmapowac. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarnasm Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 OK. Zrobiłem jak radziliście. Oczywiśćie narodziło się kolejnych 100 tysięcy problemów ale już wiem w którym kierunku drążyć. Dzięki wielkie :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now