Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej! Mam taki problem. Mam nagranego aktora w sztruksowej marynarce i wyskakuja mi straszna interferencja na niej. Co najdziwniejsze głupi windows media player odtwarza to dobrze, a po zaimportowaniu do Premiere Pro czy AE wyskakują strasznie dziwne rzeczy... Materiał jest nagrany w HD. Jeżeli zgram go z taśmy jako zwykłe DV to jest ok. Macie może pomysł co z tym zrobić?

 

pozdro

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fields mam na Lower a pulldown na off. Ale przy progresywnym czy upper jest to samo. Ogólnie zauważyłem, że problem jest wtedy gdy wrzucam to do sekwencji Widescreen z aspect ratio 1,46. Przy square pixels jest ok. No i nie było by problemu gdyby nie to, że w premierasie nie ma juz square i jak bym nie wyeksportowł z AE jest to samo. A musze to z premiera zgrać na taśmę :/

Napisano
w premierasie nie ma juz square

 

Mówimy o materiale HD, tak? dziwna sprawa bo u mnie jest square.

Jaki format ma ten plik i w jakim fps nagrywane? rozdzielczość? Poza tym po czemu robisz widescreen'a z HD? Czegoś tu nie czaję...

Napisano

a w af w okinku "viewportu" jak wcisniesz keep aspect ratio?

Nie znam sie na tym dobrze ale to jedyne co jeszcze mi do glowy przychodzi.

Napisano

Materiał został nagrany w HD - 1440x 1080. Docelowym formatem jest standardowy Palowski widescreen. Nagrywaliśmy w HD bo to na greenie i żeby się lepiej kluczowało.

Napisano

Wygląda mi to na jakiś dziwny problem z kodekiem albo OpenGL.

Te dziwne rzeczy się pojawiają jak wrzucasz klip do aftera i robisz z niego kompozycję która ma 1440x1080 i 25fps? czy jak od razu robisz kompozycję DV wide? Jeśli tak to zrób kompozycję z oryginalnego materiału 1440x1080, klucz, obróbka, render do uncompressed bez zmiany rozdzielczości. Wtedy robisz nową kompozycję w afterze czy sekwencję w Premierze DV PAL Widescreen, wrzucasz tenże klip i zmniejszasz jego rozmiar aby pasował do rozmiarów palowskiej kompozycji(scale), oczywiście stracisz część obrazu bo oba formaty znacznie się od siebie różnią, jeden to 4:3, drugi wide. Trochę zresztą bez sensu robić wide z 4:3, no ale skoro ktoś tak wymyślił...Jednak jeśli będziesz chciał zachować całość oryginalnego obrazu będziesz miał czarne pasy po lewej i prawej stronie, bo rozciągać w szerz klipu nie możesz bo to zniekształci obraz i wszystko będzie do wy...nia:)

Napisano

ApaczoS - robie dokładnie tak jak piszesz do momentu gdzie wchodzisz w temat 4:3. Nie mam pojęcia skąd to wytrzasnąłeś - spot ma być w 16:9. W kompozycjach 4:3 nie ma problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności