Hooch Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Witam. Kombinuje już kilka godzin nad tym jak zrobić dobrą teksture głowy młotka. Nie porafie tego zrobić. lub to nie potrafie uzyskać jakiejś przyzwoitej tekstury. Podstawy teksturowania znam. Oto mój model:
Hooch Napisano 19 Marzec 2011 Autor Napisano 19 Marzec 2011 Ktoś z was wie jak uzyskać taką teksture metalu jak na niepomalowanej końcówce łomu?
Blejsoid Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 pierwszy młotek jest spoko, choć drewniana rączka wydaje się trochę za mało zajechana (przebarwienia od wilgoci itp) w stosunku do ilości rdzy. druga wersja nawet nie przypomina metalu, więc to chyba zły trop. myślę że najbardziej efektownie wyglądała by rdza z przebitkami połyskującego metalu, coś w tym stylu:
polka dot Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 tak ładnie wyszły Ci tekstury na metalowych elementach, że nie wiem skąd problemy z młotkiem. może przysiądź dłużej nad mapą specular?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się