kubapod1989 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Witam, Chciałbym stworzyć materiał szkła, aby wyglądało tak jak na tych wizualizacjach : http://tamizo.pl/PL/projekty/architektura/84/dom_z_bala_warszawa.html Męczę się już bardzo długo i problemem jest uzyskanie takiej jakości odbić przy jednoczesnym spojrzeniu w głąb wnętrza. Proszę o pomoc, za co z góry dziękuje. Wszelkie wskazówki mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wirnik Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Cześć a czy jesteś pewien że te odbicia na tych wizualizacjach są uzyskane w renderingu? może to ps, Wyrenderuj okna na osbnym pasie i pobaw się Psie Wnetrza wyjdą mocniej jeśli masz włączone obie opcje gi caustic, i w materiale szyby affect shadows. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 hdrka w odbiciach, kręcisz wtedy siłą świecenia hdrki w mat editorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now