kubapod1989 Napisano 20 Marzec 2011 Share Napisano 20 Marzec 2011 Witam, Chciałbym stworzyć materiał szkła, aby wyglądało tak jak na tych wizualizacjach : http://tamizo.pl/PL/projekty/architektura/84/dom_z_bala_warszawa.html Męczę się już bardzo długo i problemem jest uzyskanie takiej jakości odbić przy jednoczesnym spojrzeniu w głąb wnętrza. Proszę o pomoc, za co z góry dziękuje. Wszelkie wskazówki mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wirnik Napisano 31 Marzec 2011 Share Napisano 31 Marzec 2011 Cześć a czy jesteś pewien że te odbicia na tych wizualizacjach są uzyskane w renderingu? może to ps, Wyrenderuj okna na osbnym pasie i pobaw się Psie Wnetrza wyjdą mocniej jeśli masz włączone obie opcje gi caustic, i w materiale szyby affect shadows. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 31 Marzec 2011 Share Napisano 31 Marzec 2011 hdrka w odbiciach, kręcisz wtedy siłą świecenia hdrki w mat editorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się