asblaze Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 Hej. Tylko ja mam problem ze zrozumieniem mechanizmu działania UNDO w tym sofcie? Np.: Dłubie sobie coś z pół godziny, a okazuje się, że UNDO ma w buforze tylko ostatnie 3 operacje (ustawione jest w preferencjach 20). Stawiam kosteczkę, daje split bone -> UNDO i nowo powstała kość zostaje zamiast zniknąć. Zmieniam hierarchie łańcucha obiektów - przeskakują na nową pozycję - >UNDO - wracają do pierwotnego łańcucha ale pozycji na pierwotną już nie zmienią. Może ktoś z was już wykapował logikę działania UNDO w tym programie?
czaps Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 asblaze - coś Ci Undo prześladuje w softach widze !!! ;)) żartuje , nie wiem czemu tak się dzieje. Zauważyłem ze dla tej aplikacji trzeba definiowac konfigi przed jej właściwym odpaleniem i pracy przy czyms ,,, wtedy chyba już jest za późno żeby coś w trakcie zmienic. Nie powinno tak być ale hmmm niestety... "Depending on your OS, you will have a messiah folder inside of a Temp folder on your system that's per user. On WinXP it looks like this if the user name is administrator: C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp\messiah You may have to locate it cause you can assign an environment variable and may have moved it to another folder. Inside of that folder if you don't already have a "defaults" folder, then create one. Then take the keyboard shortcut files with .kas extension and put them inside of that folder. When you run messiah again: 1. Go to the Customize Tab 2. Choose KeycommandManager from the popup in the far left panel. 3. Choose the Assignments tab 4. Click the Assignments popup button, and you should see the shortcut choices. Select the one you want to use." pozdro czaps
asblaze Napisano 24 Marzec 2011 Autor Napisano 24 Marzec 2011 Dzięki, ale to nie pomoże. Mam zdefiniowane klawisze na majke i nadal je sobie poprawiam. (Swoją drogą widzę informację jak zmieniać klawisze już 4 raz na forum - nikt się nie dokopał do ciekawszych rzeczy?) Chodzi o to, że undo działa jak chce. (lista przykładów wyżej). Zauważyłem, że jeśli chodzi o samą animację w viewporcie to działa dobrze, za to w każdej innej części okna coś się wali. Gdybym wydal 1199$ na to, to bym się wkurzył :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się