Jump to content

Jaki tut + kilka pytań


Guest Grievous27

Recommended Posts

Guest Grievous27

Właśnie kończę dział animacja (ostatni) w książce "3ds max ćwiczenia praktyczne". Szczerze, to przeraża mnie ogrom opcji w tym programie ;d Chciałbym na razie skupić się na podstawach - modelowaniu i teksturowaniu. Czy możecie poradzić jakiś tutorial, gdzie będę prowadzony "za rączkę" jak w tej książce? Nie chce zacząć robić czegoś i przerwać w połowie, lub też zasypywać co chwilę forum pytaniami.

Czy poradziłbym sobie np z takim tutorialem?

http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp

A tutaj moje "dzieło":

pinokio1.th.jpg

i takie dodatkowe pytanie: co jest powodem tych zniekształceń obrazu na piasku?

 

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za zajmowanie czasu ;)

 

@mirach

zakładam, że korzystasz z 3ds'a nie od wczoraj ;) Patrząc na wynik mojej pracy można chyba ocenić na ile mnie na razie stać? Spodziewałem się raczej odpowiedzi w stylu: "raczej nie", "tak, na pewno" itp. Wiedzieć to ja sam nie wiem, tak jak pisałem nie chciałbym rzucać pracy w połowie, bo coś będzie za trudne.

Edited by Grievous27
odpowiedź
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Czy poradziłbym sobie np z takim tutorialem?

http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials...c/joanmenu.asp

 

err.... skąd my mamy to wiedziec? Sproboj przerobic to sie przekonasz...

 

 

Edit:

odnosnie edita z powyzej:

Gdybys sie pokazal ten twoj obrazek i zapytal "czy teraz sam z siebie zrobie postac" to napewno bym ci odradzil. Ale to jest tutorial, z niego masz sie uczyc, wszystko tam opisane krok po kroku. A to czy umiesz kozystac z tutoriala czy tez nie, czy potrafisz skozystac z googli i manuala programu jak sie na czyms zatniesz - tego naprawde nie wiem.

Edited by mirach
Link to comment
Share on other sites

Guest Grievous27

Dobra, w takim razie przepraszam, nie było pytania odnośnie tutka.

Może ktoś zna odpowiedź na problem z błędami na obrazku? Karta graficzna może nie wyrabiać?

Kolejne pytania mi przyszły dzisiaj jeszcze na myśl:

Czy da się ułożyć w jakiś inny sposób słoje drewna np na czapce inaczej niż tworząc osobny materiał?

Jest możliwość ustawić obiektom jakiś parametr, żeby inne nie mogły ich przecinać, tylko zatrzymywały by się na nich?

Link to comment
Share on other sites

wydaje mi sie ze twoje podłoze to 2 obiekty które zachodza na siebie i stad ten efekt. tzn kiedy ja robilem tego tuta to mi tak wlasnie wyszlo- pokilkaj pare razy zeby sie przekonac ile tam masz tych obiektow: powinien byc tylko 1 z modyfikatorem chyba jakims.

 

edit: nie dodałes smooth na dłonie :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy