Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam forumowiczów,

przygotowuję sobie ostatnio pewną animację, w której wykorzystuję animację kamery po ścieżce. Ścieżka zrobiona z krzywej (line). Wykorzystuję Path Constraint i wszystko było by dobrze gdyby nie to, że prędkość kamery nie jest jednakowa na całej długości ścieżki, przyspiesza na zakrętach. Mam małe doświadczenie w animacji i jeśli ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć jak sobie z tym problemem poradzić?

 

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W tym przypadku lepiej raczej będzie jak zmienisz kamerę na free i dasz "follow", wtedy ustawisz sobie axis tak, aby kamera nie patrzyła w kierunku ścieżki tylko na punkt w którym jest obecnie target. Lub też możesz zrobić prostego riga i to pewnie lepiej się sprawdzi: z "helpers" bierzesz point'a, umiejscawiasz go w punkcie w którym jest teraz obiekt, parentujesz kamerę(free) do tego pointa i animujesz rotation helpera plus kamerę na osi Y i/lub FOV w jej opcjach. W ten sposób masz większą kontrolę nad kamerą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności