sheuron Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Witam. nie wiem czy piszę w dobrym temacie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego problemu wiec jak coś proszę o przeniesienie. Przejdę do rzeczy, otóż mam model skonwertowałem go editable poly i odłączyłem od niego koła aby były jako osobne modele. I tu mój problem, oś X, Y i Z które zawsze widzimy zostały na pozycji modelu od którego odłączyłem te koła a ja chciałbym je przesunąć w stronę tych kół. Jak to zrobić ? jeżeli coś opisałem niezrozumiale to powiedzicie bo nie wiem jak to dokładnie nazwać. Szukałem także tego problemu ale mój słownik wyrazów związanych z #ds maxem jest ubogi więc nic nie znalazłem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Affect Pivot, patrz screen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Klik na koło -> zakładka hierary-> povit -> affect povit only -> center to object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sheuron Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2011 dzięki panowie heh :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się