sheuron Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Witam. nie wiem czy piszę w dobrym temacie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego problemu wiec jak coś proszę o przeniesienie. Przejdę do rzeczy, otóż mam model skonwertowałem go editable poly i odłączyłem od niego koła aby były jako osobne modele. I tu mój problem, oś X, Y i Z które zawsze widzimy zostały na pozycji modelu od którego odłączyłem te koła a ja chciałbym je przesunąć w stronę tych kół. Jak to zrobić ? jeżeli coś opisałem niezrozumiale to powiedzicie bo nie wiem jak to dokładnie nazwać. Szukałem także tego problemu ale mój słownik wyrazów związanych z #ds maxem jest ubogi więc nic nie znalazłem :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Affect Pivot, patrz screen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/X Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Klik na koło -> zakładka hierary-> povit -> affect povit only -> center to object Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheuron Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 dzięki panowie heh :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now