Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. nie wiem czy piszę w dobrym temacie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego problemu wiec jak coś proszę o przeniesienie. Przejdę do rzeczy, otóż mam model skonwertowałem go editable poly i odłączyłem od niego koła aby były jako osobne modele. I tu mój problem, oś X, Y i Z które zawsze widzimy zostały na pozycji modelu od którego odłączyłem te koła a ja chciałbym je przesunąć w stronę tych kół. Jak to zrobić ? jeżeli coś opisałem niezrozumiale to powiedzicie bo nie wiem jak to dokładnie nazwać. Szukałem także tego problemu ale mój słownik wyrazów związanych z #ds maxem jest ubogi więc nic nie znalazłem :/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Klik na koło -> zakładka hierary-> povit -> affect povit only -> center to object

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności