Skocz do zawartości

Oś x y z


sheuron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. nie wiem czy piszę w dobrym temacie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego problemu wiec jak coś proszę o przeniesienie. Przejdę do rzeczy, otóż mam model skonwertowałem go editable poly i odłączyłem od niego koła aby były jako osobne modele. I tu mój problem, oś X, Y i Z które zawsze widzimy zostały na pozycji modelu od którego odłączyłem te koła a ja chciałbym je przesunąć w stronę tych kół. Jak to zrobić ? jeżeli coś opisałem niezrozumiale to powiedzicie bo nie wiem jak to dokładnie nazwać. Szukałem także tego problemu ale mój słownik wyrazów związanych z #ds maxem jest ubogi więc nic nie znalazłem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności