Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki jeden budynek wyciągnięty z gry. On jest już o teksturowany. Format tej tekstury to dds. Ja potrzebuje żeby tekstura była w formacie bmp. Ze zmianą tekstury na format bmp nie mam problemu. Tyle że jeżeli zmieni się format tekstury to że tak to ujmę model i tak pamięta że jest to tekstua w formacie dds. Jedno z wyjść to o teksturowanie budynku jeszcze raz. Ale przy większej ilości to trochę schodzi. I tu takie pytanie. Czy da się jakoś zrobić że po zmianie formatu tekstury można by było ją hurtem ponownie nałożyć, czy raczej to ręcznie trzeba wszystko po kolei robić?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy da się hurtowo, ale na pewno file->asset tracking pomoże.

Masz tam wylistowane texturki, jak klikniesz prawym na wybranej, to możesz kliknąć browse i wskazać, który plik ma być używany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności