Napisano 9 Kwiecień 201114 l Mam taki jeden budynek wyciągnięty z gry. On jest już o teksturowany. Format tej tekstury to dds. Ja potrzebuje żeby tekstura była w formacie bmp. Ze zmianą tekstury na format bmp nie mam problemu. Tyle że jeżeli zmieni się format tekstury to że tak to ujmę model i tak pamięta że jest to tekstua w formacie dds. Jedno z wyjść to o teksturowanie budynku jeszcze raz. Ale przy większej ilości to trochę schodzi. I tu takie pytanie. Czy da się jakoś zrobić że po zmianie formatu tekstury można by było ją hurtem ponownie nałożyć, czy raczej to ręcznie trzeba wszystko po kolei robić?
Napisano 4 Maj 201113 l Nie wiem czy da się hurtowo, ale na pewno file->asset tracking pomoże. Masz tam wylistowane texturki, jak klikniesz prawym na wybranej, to możesz kliknąć browse i wskazać, który plik ma być używany.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto