Jump to content

Zmiana formatu tekstury oteksturowanego budynku.


Recommended Posts

Mam taki jeden budynek wyciągnięty z gry. On jest już o teksturowany. Format tej tekstury to dds. Ja potrzebuje żeby tekstura była w formacie bmp. Ze zmianą tekstury na format bmp nie mam problemu. Tyle że jeżeli zmieni się format tekstury to że tak to ujmę model i tak pamięta że jest to tekstua w formacie dds. Jedno z wyjść to o teksturowanie budynku jeszcze raz. Ale przy większej ilości to trochę schodzi. I tu takie pytanie. Czy da się jakoś zrobić że po zmianie formatu tekstury można by było ją hurtem ponownie nałożyć, czy raczej to ręcznie trzeba wszystko po kolei robić?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie wiem czy da się hurtowo, ale na pewno file->asset tracking pomoże.

Masz tam wylistowane texturki, jak klikniesz prawym na wybranej, to możesz kliknąć browse i wskazać, który plik ma być używany.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy