Guest WiKiH Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Witam, jestem osobą, która dopiero niedawno zaczęła zabawę z maxem. Mam pewien problem, otóż jak chcę coś wyextrudować, albo gdy coś łączę, to poligony przybierają jakieś dziwne kolory, niestety nie wiem jak rozwiązać ten problem. Na renderze wygląda to tak samo. Może tu chodzi o grupy wygładzające? Aha, używam 3DS Max Design 2011. Pozdrawiam i dziękuję za każdą pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 duzo powodow moze byc, zla smoothing group'a, przypadkowe vertexy...bledy w siatce. Staraj sie unikac tak zle zlozonej siatki jak na 1szym screenie. Mozesz tez zrobic resetxform albo "flip" na poligonie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WiKiH Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 To jak np najlepiej wyextrudować coś w kształcie koła najłatwiej? (żeby siatka była poprawna)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 jak masz maxa 2011 to najprościej robiąc polygon w miejscu gdzie chcesz mieć koło, dodanie paru podziałów i geopoly z graphit modeling tools...dużo tutkow na youtube jest, popatrz sobie na nie, tak będzie najszybciej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now