Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem osobą, która dopiero niedawno zaczęła zabawę z maxem. Mam pewien problem, otóż jak chcę coś wyextrudować, albo gdy coś łączę, to poligony przybierają jakieś dziwne kolory, niestety nie wiem jak rozwiązać ten problem. Na renderze wygląda to tak samo. Może tu chodzi o grupy wygładzające?

 

SwQ4N.png

 

sqy4d.png

 

Aha, używam 3DS Max Design 2011.

 

Pozdrawiam i dziękuję za każdą pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

duzo powodow moze byc, zla smoothing group'a, przypadkowe vertexy...bledy w siatce. Staraj sie unikac tak zle zlozonej siatki jak na 1szym screenie. Mozesz tez zrobic resetxform albo "flip" na poligonie...

Napisano

To jak np najlepiej wyextrudować coś w kształcie koła najłatwiej?

(żeby siatka była poprawna)?

Napisano

jak masz maxa 2011 to najprościej robiąc polygon w miejscu gdzie chcesz mieć koło, dodanie paru podziałów i geopoly z graphit modeling tools...dużo tutkow na youtube jest, popatrz sobie na nie, tak będzie najszybciej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności