Napisano 9 Kwiecień 201114 l Witam, jestem osobą, która dopiero niedawno zaczęła zabawę z maxem. Mam pewien problem, otóż jak chcę coś wyextrudować, albo gdy coś łączę, to poligony przybierają jakieś dziwne kolory, niestety nie wiem jak rozwiązać ten problem. Na renderze wygląda to tak samo. Może tu chodzi o grupy wygładzające? Aha, używam 3DS Max Design 2011. Pozdrawiam i dziękuję za każdą pomoc.
Napisano 9 Kwiecień 201114 l duzo powodow moze byc, zla smoothing group'a, przypadkowe vertexy...bledy w siatce. Staraj sie unikac tak zle zlozonej siatki jak na 1szym screenie. Mozesz tez zrobic resetxform albo "flip" na poligonie...
Napisano 9 Kwiecień 201114 l To jak np najlepiej wyextrudować coś w kształcie koła najłatwiej? (żeby siatka była poprawna)?
Napisano 9 Kwiecień 201114 l jak masz maxa 2011 to najprościej robiąc polygon w miejscu gdzie chcesz mieć koło, dodanie paru podziałów i geopoly z graphit modeling tools...dużo tutkow na youtube jest, popatrz sobie na nie, tak będzie najszybciej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto