Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czesc mam taki problem, mam samochod low poly i chcialem wypalic normal mape z niego aby wrzucic do gry, jednak gdy zrobilem to w ten sposob :

http://www.youtube.com/watch?v=Y6FJfg__ytA&feature=related

czyli unwrap, projection i render to texture na mojej normal mapie mam elementy low poly takze, czyli krzywizne takie rozne kanciaste. a ja chcialbym zeby bylo tylko gladkie po turbo smoothu, wyszlo mi tak jak w zalaczniku, pozdrawiam i prosze o pomoc

 

dolaczam rowniez screen z silnika

Edytowane przez loko

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 980
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zeby przepalać musisz mieć co.

Czyli robisz projection modelu highpoly na low.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności