loko Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 (edytowane) czesc mam taki problem, mam samochod low poly i chcialem wypalic normal mape z niego aby wrzucic do gry, jednak gdy zrobilem to w ten sposob : http://www.youtube.com/watch?v=Y6FJfg__ytA&feature=related czyli unwrap, projection i render to texture na mojej normal mapie mam elementy low poly takze, czyli krzywizne takie rozne kanciaste. a ja chcialbym zeby bylo tylko gladkie po turbo smoothu, wyszlo mi tak jak w zalaczniku, pozdrawiam i prosze o pomoc dolaczam rowniez screen z silnika Edytowane 14 Kwiecień 2011 przez loko
Levus Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Zeby przepalać musisz mieć co. Czyli robisz projection modelu highpoly na low.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się