Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiatm,

Mam taki problem.Posiadam model w niskiej ilości polygonow w Maya załóżmy 3000 ale chce użyć Zbrush do zrobienia displacement map dla tego modelu w low poly. Powstaje w tym momencie problem gdyż w Zbrush trzeba zwiększyc rozdzielczość tego modelu a wtedy i UV's się już zmienia,to jak to zrobić by te bogate detale nałożyć na nisko detalowy model w Maya???

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wypal displacement z highpoly na lowpoly w xnormal albo w maya.

Czyli zostawiasz swoje nie zmienione low a przenosisz tylko detal disp z high zmienionego w zbrushu.Na high nie potrzebujesz uv,przynajmniej w xnormal,nie znam maya.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności