Sejtan Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam :) Mam pytanko odnośnie ustawień viewportów. Czy jest możliwość ustawienia widoku centralnie na zaznaczony face/polygon pod kątem 90 stopni? Doprecyzuje może... Mam ukończoną ogólną bryłe modelu. Chciałbym teraz dodać szczegóły. Detale robię z osobnej bryły i zależy mi na tym żeby przywierały one idealnie do modelu... O wiele łatwiej by było gdyby się dało ustawić widok centralnie na miejsce w którym dany szczegół ma przylegać i w tym widoku rozpocząć modelowanie szczegółu. Jest na to jakiś sposób, czy trzeba za każdym razem kombinować z obracaniem, przesówaniem itp. Z góry dzięki za odpowiedź. Edit: Oczywiście o 3D Maxa mi chodzi :) Edytowane 22 Kwiecień 2011 przez Sejtan
animatrix Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 hmmm... z Tym kątem to ja bym zrobił obrót ze snapem co 5 stopni. Widok wycentruje Ci się na zaznaczony element gdy naciśniesz Z.
Tores Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Jest możliwe i do tego służy autogrid bo ustawiasz na ściankę osobnego grida. Poźniej przełączasz się w widoku na niego i pracujesz w nowym układzie lokalnym. Możesz też wybrać tego grida przyjmując jego układ osi poprzez "pick" w Reference coordinate system (to jest tam gdzie na belce widzisz pola wyboru z View na wierzchu). Poczytaj o nim w helpie dokładnie to będziesz wiedział jak to zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi