Napisano 23 Kwiecień 201113 l wersja programu - 9 1. Funkcja weld nie działa, jeśli chcę połączyć wierzchołki 2 różnych obiektów (tzn. jeżeli narysuję linię, potem w trybie edycji drugą linię, to nie mogę za nic połączyć wierzchołków). Ustawienie dużego thresholdu nic nie dało. 2. Rysuję linię, potem w trybie Segment dzielę ją (divide) i przesuwając nowo powstały wierzchołek, deformuje mi linię jak NURBS. Chcę, żeby to normalnie dzieliło i żeby był normalny kąt, a nie jakieś fale. 3. Jak podzielić zaznaczony polygon w figurze 3d, jak funkcja Tessallate tylko nie na całym obszarze. Dzięki za pomoc.
Napisano 23 Kwiecień 201113 l 1.Możesz weldować tylko te wierzchołki, które są połączone z jednym wierzchołkiem. Jeśli każdy wierzchołek w splajnie jest połączony z dwoma innymi tj. splajn jest zamknięty, to nie uda ci się doweldować trzeciego. 2.Gdy tworzysz linię w zakładce Creation Method>Initial Type, zmień opcję Smooth na Corner. Możesz dodawać wierzchołki opcją Insert. 3.Meni edytowalnego mesza i poli zawiera opcję teselacji(zakładka Edit Geometry), przyjrzyj się uważnie. Wybierasz mesza lub poli, wciskasz "4", wybierasz poligon, wybierasz Tessellate i już.
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Autor Ok, jak łącze końce krzywych Weldem to z normalnych (corner) robią mi się faliste (smooth jeżeli dobrze rozumiem). A znowu innym razem robię to samo i się tak nie dzieje. Jest sposób żeby po prostu anulować opcję smooth z już gotowej kreski? Edytowane 23 Kwiecień 201113 l przez cheewb
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Jest. Prawy przycisk myszki na interesującym cię wierzchołku. Otworzy się poczwórne meni. W jego górnej, lewej części są opcje zmiany właściwości wierzchołka.
Napisano 23 Kwiecień 201113 l 2. w ustawieniach linii w zakładce Interpolation zmień wartość Steps na 0
Napisano 24 Kwiecień 201113 l Autor Dzięki, pomogło. ;) Korzystając z gościnności, to jeszcze chciałbym wiedzieć, czy istnieje możliwość szybkiego podglądu jak będzie dane miejsce wyglądało już wyrenderowane. Pamiętam coś takiego z blendera, taki mały prostokącik w viewporcie w którym było widać już wyrenderowane. Albo w ogóle jakiś inny sposób, bo jak ustawiam teksturę na obiekt, to przy każdej zmianie muszę renderować od nowa żeby zobaczyć zmianę.
Napisano 24 Kwiecień 201113 l Teksturę jako samą teksturę to powinno być widać już w viewporcie. A jak chesz podgląd jak będzie wyglądało finalnie, z cieniami itp itd to chyba najlepiej renderować regionem. Zaznaczasz interesujący prostokącik i tylko to się renderuje.
Napisano 24 Kwiecień 201113 l Autor No i jeszcze jak robię extrude, to czasami jest tak jak chcę, czyli prostopadle, a czasami do wewnątrz (przy extrudowaniu samych edges w zamkniętej krzywej) i nijak nie mogę nic na to zrobić. Edytowane 25 Kwiecień 201113 l przez cheewb
Napisano 26 Kwiecień 201113 l Autor Jeszcze coś: http://img15.imageshack.us/img15/1267/ghjax.jpg Jak dzielić siatkę takiego czegoś np? Przy użyciu tessellate wychodzą niestworzone rzeczy, a ja chcę po prostu żeby były kreski wzdłóż osi. W wielu niby prostych rzeczach jak to miałem ten problem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto