Jump to content

Raziel89

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Raziel89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze. Gratuluję skilla w modelowaniu!
  2. Raziel89

    Kurs blendera

    Problemem tej książki jest to że jest do Blendera w wersji 2.49, wersja 2.5 się moooocno rózni. Pomijajć zupełnie (no prawie) inny interfejs graficzny, to jest o wiele bardziej rozbudowana, i ta książka na niewiele się zda raczej....
  3. Rok 1984 - Orwell chyba każdy to zna - ja nie znałem, dlatego nadrabiam zaległości :D
  4. W ustawieniach opcji ściany na samej górze masz do wyrbou, ściana prosta, pochyła czy własny profil.
  5. Tak jak kolega wyżej napisał. Musisz mieć maila kończącego się na @polsl.pl ;] Btw: przyszły pierwszy rok architektury? Nie śpiesz sie z nauką Maxa. Wakacje są ;d A jak koniecznie chcesz się go uczyć, to sobie do czasu studiów ( i uzyskania maila) triala zainstaluj.
  6. Jeszcze na 'dzień dobry' po wrzuceniu rysunku z cada do maxa warto zawsze zaznaczyć wszystkie wierzchołki spline'a i klknąć weld.
  7. A UVW Mapping zrobiłeś? (w liście modyfikatorów po prawej stronie) tam popróbuj które z ustawień Ci odpowiada. (domyślam się że planar będzie ok) (i w złym dziale to pytanie dałeś)
  8. Ja tam się nie znam, bo dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D, ale torchę niska cena... Znajomy ostatnio robił model (3ds max) + widoki (autocad) jednej sztuki podajnika do papieru w toalecie i dostał za to 150 zł. Zajęło to jakieś 3-4 godziny...
  9. Raziel89

    text3d

    W każdym, który służy do modelowania, jeśli się go (w miarę) opanuje :)
  10. Może masz włączony Axis constraints (czy jakoś tak) po konkretnej osi OX OY OZ itp? Warto też przyjrzeć się "gdzie się kliknęło" i która oś zostaje podświetlona na żółto.
  11. Raz tak miałem i pomógł reset UI.
  12. Teksturę jako samą teksturę to powinno być widać już w viewporcie. A jak chesz podgląd jak będzie wyglądało finalnie, z cieniami itp itd to chyba najlepiej renderować regionem. Zaznaczasz interesujący prostokącik i tylko to się renderuje.
  13. Raziel89

    Box

    Trzeba po prostu nacisnąć "delete". Nie wiem co modelujesz, ale ulica, chodnik, krawężnik - brzmi jak "większy" projekt. Niestety brakuje Ci fundamentalnej wiedzy. Polecam tutoriale, bo co chwilę się będziesz pytał o coś ;d
  14. Raziel89

    Box

    jeśli chodzi o bardzo dowolny kształt, to najlepiej narzędziem 'cut'. zaznaczasz polygony konkretne i tniesz jak chcesz. Poza tym polecam podstawowe, te jak najbardizej podstawowe tutoriale, jakich jest pełno w necie, żeby oszczędzić takich wątków. I jeszcze to: http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf - na prawdę pomaga! Czytanie i szukanie jest spox a nie fe!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy