Grzechu 12 Napisano 23 Kwiecień 2011 Share Napisano 23 Kwiecień 2011 (edytowane) Hej. Od dłuższego czasu pracuje nad pojazdem z WW2. Coś bardzo wolno mi idzie ze względu na to że jest to mój pierwszy trudniejszy model i nie mam umiejętności high poly, mój zbrush jest trochę zakurzony :) Wirframe prawie 10 000 tris Gąsienice są high poly wykonane w maxie, toporna robota :P Całość (low poly) jeszcze nie skończona, a i tak jest wiele miejsc źle zrobionych, jesli chodzi o optymalizacje i schludność. Co do zbrusha to mam zamiar wypalić ten pojazd w nim więc będzie dużo nauki i pracy. Co o tym sądzicie? BTW: Mogę wrzucić więcej obrazków z krawędziami. Edytowane 3 Lipiec 2011 przez Grzechu 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fletcher Napisano 23 Kwiecień 2011 Share Napisano 23 Kwiecień 2011 Model wygląda fajnie. Trochę małe obrazki z siatką są i nie widać tych "gęściejszych" miejsc. Co do wypalania normalek polecam program xNormal. Jest bardzo prosty w obsłudze a dosłownie robi cuda ten programik :D Możesz dorzucić jeszcze CrazyBump tyle, że ten jest już płatny ;) Keep it up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 25 Kwiecień 2011 Share Napisano 25 Kwiecień 2011 Początek spoko. Będziesz robił high poly? Jeżeli będziesz wypalał mapki w zbrushu to rzeczywiście dużo pracy, nauki i dodałbym frustracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu 12 Napisano 30 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2011 Dzięki. Teraz poprawiam niedociągnięcia, bo jeszcze kończę low poly i doszedłem do wniosku, że będę robił high poly w maxie. Pojazd na zbrush to jednak kipeski pomysł, chociaż w mudboxie komuś ładnie wyszło -> http://i573.photobucket.com/albums/ss174/DannyCon/Highpoly_PZ_3.jpg Nie wiem jak on to zrobił, ale wygląda dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu 12 Napisano 21 Maj 2011 Autor Share Napisano 21 Maj 2011 Kolejny update, kończe low poly (95%). Zostałe jeszcze kilka poprawek i dodatków w środku. Model raczej nie przekroczy liczby 11k tris, bo obecnie jest 10 700 tris. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu 12 Napisano 5 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2011 Low poly skończone ostatecznie 15 890 tris teraz czas na unwrap i high poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się