Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Od dłuższego czasu pracuje nad pojazdem z WW2. Coś bardzo wolno mi idzie ze względu na to że jest to mój pierwszy trudniejszy model i nie mam umiejętności high poly, mój zbrush jest trochę zakurzony :)

 

UC_22.jpg UC_23.jpg

UC_25.jpg UC_26.jpg

 

Wirframe

UC_28.png

 

prawie 10 000 tris

Gąsienice są high poly wykonane w maxie, toporna robota :P

Całość (low poly) jeszcze nie skończona, a i tak jest wiele miejsc źle zrobionych, jesli chodzi o optymalizacje i schludność.

Co do zbrusha to mam zamiar wypalić ten pojazd w nim więc będzie dużo nauki i pracy.

Co o tym sądzicie?

 

BTW: Mogę wrzucić więcej obrazków z krawędziami.

Edytowane przez Grzechu 12

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model wygląda fajnie. Trochę małe obrazki z siatką są i nie widać tych "gęściejszych" miejsc. Co do wypalania normalek polecam program xNormal. Jest bardzo prosty w obsłudze a dosłownie robi cuda ten programik :D Możesz dorzucić jeszcze CrazyBump tyle, że ten jest już płatny ;) Keep it up!

Napisano

Początek spoko.

 

Będziesz robił high poly?

Jeżeli będziesz wypalał mapki w zbrushu to rzeczywiście dużo pracy, nauki i dodałbym frustracji.

Napisano
  • Autor

Kolejny update, kończe low poly (95%). Zostałe jeszcze kilka poprawek i dodatków w środku. Model raczej nie przekroczy liczby 11k tris, bo obecnie jest 10 700 tris.

 

UC_30.png UC_29.png UC_31.png UC_32.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności