Napisano 23 Kwiecień 201113 l Hej. Od dłuższego czasu pracuje nad pojazdem z WW2. Coś bardzo wolno mi idzie ze względu na to że jest to mój pierwszy trudniejszy model i nie mam umiejętności high poly, mój zbrush jest trochę zakurzony :) Wirframe prawie 10 000 tris Gąsienice są high poly wykonane w maxie, toporna robota :P Całość (low poly) jeszcze nie skończona, a i tak jest wiele miejsc źle zrobionych, jesli chodzi o optymalizacje i schludność. Co do zbrusha to mam zamiar wypalić ten pojazd w nim więc będzie dużo nauki i pracy. Co o tym sądzicie? BTW: Mogę wrzucić więcej obrazków z krawędziami. Edytowane 3 Lipiec 201113 l przez Grzechu 12
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Model wygląda fajnie. Trochę małe obrazki z siatką są i nie widać tych "gęściejszych" miejsc. Co do wypalania normalek polecam program xNormal. Jest bardzo prosty w obsłudze a dosłownie robi cuda ten programik :D Możesz dorzucić jeszcze CrazyBump tyle, że ten jest już płatny ;) Keep it up!
Napisano 25 Kwiecień 201113 l Początek spoko. Będziesz robił high poly? Jeżeli będziesz wypalał mapki w zbrushu to rzeczywiście dużo pracy, nauki i dodałbym frustracji.
Napisano 30 Kwiecień 201113 l Autor Dzięki. Teraz poprawiam niedociągnięcia, bo jeszcze kończę low poly i doszedłem do wniosku, że będę robił high poly w maxie. Pojazd na zbrush to jednak kipeski pomysł, chociaż w mudboxie komuś ładnie wyszło -> http://i573.photobucket.com/albums/ss174/DannyCon/Highpoly_PZ_3.jpg Nie wiem jak on to zrobił, ale wygląda dobrze.
Napisano 21 Maj 201113 l Autor Kolejny update, kończe low poly (95%). Zostałe jeszcze kilka poprawek i dodatków w środku. Model raczej nie przekroczy liczby 11k tris, bo obecnie jest 10 700 tris.
Napisano 5 Lipiec 201113 l Autor Low poly skończone ostatecznie 15 890 tris teraz czas na unwrap i high poly
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto