Skocz do zawartości

[WIP] Pojazd 3D: Universal Carrier Mk.II


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej. Od dłuższego czasu pracuje nad pojazdem z WW2. Coś bardzo wolno mi idzie ze względu na to że jest to mój pierwszy trudniejszy model i nie mam umiejętności high poly, mój zbrush jest trochę zakurzony :)

 

UC_22.jpg UC_23.jpg

UC_25.jpg UC_26.jpg

 

Wirframe

UC_28.png

 

prawie 10 000 tris

Gąsienice są high poly wykonane w maxie, toporna robota :P

Całość (low poly) jeszcze nie skończona, a i tak jest wiele miejsc źle zrobionych, jesli chodzi o optymalizacje i schludność.

Co do zbrusha to mam zamiar wypalić ten pojazd w nim więc będzie dużo nauki i pracy.

Co o tym sądzicie?

 

BTW: Mogę wrzucić więcej obrazków z krawędziami.

Edytowane przez Grzechu 12
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model wygląda fajnie. Trochę małe obrazki z siatką są i nie widać tych "gęściejszych" miejsc. Co do wypalania normalek polecam program xNormal. Jest bardzo prosty w obsłudze a dosłownie robi cuda ten programik :D Możesz dorzucić jeszcze CrazyBump tyle, że ten jest już płatny ;) Keep it up!

Napisano

Początek spoko.

 

Będziesz robił high poly?

Jeżeli będziesz wypalał mapki w zbrushu to rzeczywiście dużo pracy, nauki i dodałbym frustracji.

Napisano

Kolejny update, kończe low poly (95%). Zostałe jeszcze kilka poprawek i dodatków w środku. Model raczej nie przekroczy liczby 11k tris, bo obecnie jest 10 700 tris.

 

UC_30.png UC_29.png UC_31.png UC_32.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności