natas Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Dałem sobie na kilka obiektów tą samą texturę i po renderowaniu nie podoba mi się kolorystyka .Czy jest możliwość aby wszystkie podpiąć pod jeden Color Correction ?Zaznaczam ,że to 3ds max 2010 więc opcja z nodami raczej odpada .
Levus Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Przenieś w puste okno edytora materiałów bitmapę (będzie to bitmapa wyjściowa), a następnie jeszcze raz ją przeciągnij w sloty wybranych materiałów (jak wyskoczy okienko to wybierz instance). Wówczas we wszystkich materiałach będzie kopiować parametry z tej wyjściowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się