Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy jest możliwość w Maxie w reactorze użyć proxy dla SoftBody? Wiem że można dodać concave/convex proxy dla ciała sztywnego, ale czy jest możliwość zrobić to samo dla soft body?

Obiekt mam dosyć złożony i nie chcę setek trójkątów symulowac biorąc pod uwagę, ze tych obiektów ma być kilka.

Albo czy jest możliwość zrobić FFD z siatki? Czy istnieje jakiś sprytny sposób odkształcania jednego obiektu drugim?

 

Pozdrawiam

Jubb

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator skinwrap jeśli inaczej się nie da.

Robisz symulację na proxy, następnie w pozie wyjściowej spinasz mesh oryginalny z proxy za pomocą w/w modyfikatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności