jubbaday Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Czy jest możliwość w Maxie w reactorze użyć proxy dla SoftBody? Wiem że można dodać concave/convex proxy dla ciała sztywnego, ale czy jest możliwość zrobić to samo dla soft body? Obiekt mam dosyć złożony i nie chcę setek trójkątów symulowac biorąc pod uwagę, ze tych obiektów ma być kilka. Albo czy jest możliwość zrobić FFD z siatki? Czy istnieje jakiś sprytny sposób odkształcania jednego obiektu drugim? Pozdrawiam Jubb
Levus Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Modyfikator skinwrap jeśli inaczej się nie da. Robisz symulację na proxy, następnie w pozie wyjściowej spinasz mesh oryginalny z proxy za pomocą w/w modyfikatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się