viz.k Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Pisalem juz o tym kiedys ale wciaz nie znajduje rozwiazania. Screeny ilustruja wszystko, jak rozwiazac problem tej krawedzi mapy bump? Wszystkie mapki maja oczywiscie odznaczone "tile".
Hynol Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 No to zaznacz tile, bo to jest zapewne problemem i albo podziel szafę i zmapuj odpowiednio facey białym kolorem, albo powiększ bitmapy tak żeby obejmowały całość szafy.
Berger Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne.
viz.k Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne. jak dam czarny to tez bedzie bump tylko w druga strone... Hynol tak, rozwiazaniem jest zmapowanie calego modelu ale wciaz mnie ciekawi czy da sie to zrobic inaczej, bo przy bardziej zlozonych modelach moze byc problem z unwrapowaniem (w czym nie jestem mocny, wlasnie nowy watek z pytaniem zalozylem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się