Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pisalem juz o tym kiedys ale wciaz nie znajduje rozwiazania.

 

Screeny ilustruja wszystko, jak rozwiazac problem tej krawedzi mapy bump? Wszystkie mapki maja oczywiscie odznaczone "tile".

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to zaznacz tile, bo to jest zapewne problemem i albo podziel szafę i zmapuj odpowiednio facey białym kolorem, albo powiększ bitmapy tak żeby obejmowały całość szafy.

Napisano
Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne.

 

jak dam czarny to tez bedzie bump tylko w druga strone...

 

Hynol tak, rozwiazaniem jest zmapowanie calego modelu ale wciaz mnie ciekawi czy da sie to zrobic inaczej, bo przy bardziej zlozonych modelach moze byc problem z unwrapowaniem (w czym nie jestem mocny, wlasnie nowy watek z pytaniem zalozylem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności