Napisano 5 Maj 201113 l Pisalem juz o tym kiedys ale wciaz nie znajduje rozwiazania. Screeny ilustruja wszystko, jak rozwiazac problem tej krawedzi mapy bump? Wszystkie mapki maja oczywiscie odznaczone "tile".
Napisano 6 Maj 201113 l No to zaznacz tile, bo to jest zapewne problemem i albo podziel szafę i zmapuj odpowiednio facey białym kolorem, albo powiększ bitmapy tak żeby obejmowały całość szafy.
Napisano 6 Maj 201113 l Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne.
Napisano 7 Maj 201113 l Autor Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne. jak dam czarny to tez bedzie bump tylko w druga strone... Hynol tak, rozwiazaniem jest zmapowanie calego modelu ale wciaz mnie ciekawi czy da sie to zrobic inaczej, bo przy bardziej zlozonych modelach moze byc problem z unwrapowaniem (w czym nie jestem mocny, wlasnie nowy watek z pytaniem zalozylem:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto