Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pisalem juz o tym kiedys ale wciaz nie znajduje rozwiazania.

 

Screeny ilustruja wszystko, jak rozwiazac problem tej krawedzi mapy bump? Wszystkie mapki maja oczywiscie odznaczone "tile".

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to zaznacz tile, bo to jest zapewne problemem i albo podziel szafę i zmapuj odpowiednio facey białym kolorem, albo powiększ bitmapy tak żeby obejmowały całość szafy.

Napisano

Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne.

Napisano
  • Autor
Jak dałeś biały poza konturem to zawsze będzie tam bump. Daj biały tylko w obrys postaci, reszte zostaw czarne.

 

jak dam czarny to tez bedzie bump tylko w druga strone...

 

Hynol tak, rozwiazaniem jest zmapowanie calego modelu ale wciaz mnie ciekawi czy da sie to zrobic inaczej, bo przy bardziej zlozonych modelach moze byc problem z unwrapowaniem (w czym nie jestem mocny, wlasnie nowy watek z pytaniem zalozylem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności