cheewb Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 Ustawiłem teksturę na legarze, dopasowałem mappingiem UVW elegancko, renderuję i wychodzi gorzej niż w viewporcie. Materiał to VrayMtl z teksturą w diffuse. Nie wiem co daje VrayMtl ale zauważyłem że w mapkach z renderami na vrayu wszyscy je dają więc też dałem, a co, gorszy nie będę. Irradiance map, -5 do -3, light cache na drugim. reszta default. Obrazek.
kozioo Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 Przyczyny na moje oko: area filter w ustawieniach samplingu słabe oświetlenie, ciemna tekstura, więc ucięło zakres tonalny.
deshu Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 A jak dla mnie to posypała ci sie gamma. Poczytaj o Color Mappingu w vrayu i o LWF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się