Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ustawiłem teksturę na legarze, dopasowałem mappingiem UVW elegancko, renderuję i wychodzi gorzej niż w viewporcie. Materiał to VrayMtl z teksturą w diffuse. Nie wiem co daje VrayMtl ale zauważyłem że w mapkach z renderami na vrayu wszyscy je dają więc też dałem, a co, gorszy nie będę. Irradiance map, -5 do -3, light cache na drugim. reszta default.

 

Obrazek.

drewo.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyczyny na moje oko:

area filter w ustawieniach samplingu

słabe oświetlenie, ciemna tekstura, więc ucięło zakres tonalny.

Napisano

A jak dla mnie to posypała ci sie gamma.

Poczytaj o Color Mappingu w vrayu i o LWF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności