Napisano 17 Maj 201113 l Witam Zrobiłem krótką animację z Minotaurem w roli głównej. Blender 2.5 , Gimp , Pencil , Ardour. LINK do FIlmu na VIMEO Parę kadrów: pzdr. Kuba
Napisano 17 Maj 201113 l fajne i na pewno sie troche nad tym napracowales, ale nie czuc masy tego zwierzaka niezle masz ogarnietego blenderka, az mi zazdrosc ;) pozdr
Napisano 17 Maj 201113 l Autor Hej Filmik powstał w 2 tyg. zupełnie na luzie/niezobowiązująco więc tak dużo pracy też nie wkładałem i starałem się też zaplanować wszystko w preprodukcji (story animatic) , żeby dużo czasu nie tracić i nie robić zbędnych rzeczy. Postać powstała chyba rok temu recykling:D.Mój cel to był właśnie: -tempo -czas zamknięty -trzymanie się preprodukcyjnego planu Zgadzam się co do masy.Widzę swoje słabości w kwestii animacji postaci i pracuję nad tym.Aktualnie to mój priorytet.Między innymi dlatego robię głównie takie "character driven" filmiki/fabuły;). Blendera uwielbiam szalenie intuicyjny i przyjazny.Wszystko w nim robię i wszystko można w nim zrobić.Prawdziwy kombajn;). pzdr. Kuba
Napisano 18 Maj 201113 l Fajnie to wygląda jednak tak jak wspomniał Sunedge, nie czuć masy zwierzaka. W niektórych momentach wydaje się, że fruwa on w powietrzu jakby był wykonany ze styropianu :)
Napisano 18 Maj 201113 l Autor Dzięki za komentarz. Bardzo słuszne uwagi muszę nad tym popracować. pzdr. Kuba
Napisano 23 Maj 201113 l Popieram uwielbienie dla Blendera... wygląda to ładnie a jak na 2 tyg to nawet bardzo... myślę, że gdyby spowolnić tempo tak o połowę, wypadłoby to lepiej - ociężalej więc i masywniej... Pozdrawiam
Napisano 23 Maj 201113 l animacyjnie fajnie ale rowniez jestem za spowolnieniem conajmniej o połowę, poza tym niebo powinenes zrobic na duzej kopule nad całą sceną i wyrenderowac - bo wklenie pojedynczego, statycznego obrazka w compo rani moje oczy ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto