Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne i na pewno sie troche nad tym napracowales, ale nie czuc masy tego zwierzaka

 

niezle masz ogarnietego blenderka, az mi zazdrosc ;)

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Hej

Filmik powstał w 2 tyg. zupełnie na luzie/niezobowiązująco więc tak dużo pracy też nie wkładałem i starałem się też zaplanować wszystko w preprodukcji (story animatic) , żeby dużo czasu nie tracić i nie robić zbędnych rzeczy. Postać powstała chyba rok temu recykling:D.Mój cel to był właśnie:

-tempo

-czas zamknięty

-trzymanie się preprodukcyjnego planu

Zgadzam się co do masy.Widzę swoje słabości w kwestii animacji postaci i pracuję nad tym.Aktualnie to mój priorytet.Między innymi dlatego robię głównie takie "character driven" filmiki/fabuły;).

Blendera uwielbiam szalenie intuicyjny i przyjazny.Wszystko w nim robię i wszystko można w nim zrobić.Prawdziwy kombajn;).

pzdr.

Kuba

Napisano

Fajnie to wygląda jednak tak jak wspomniał Sunedge, nie czuć masy zwierzaka.

W niektórych momentach wydaje się, że fruwa on w powietrzu jakby był wykonany ze styropianu :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarz.

Bardzo słuszne uwagi muszę nad tym popracować.

pzdr.

Kuba

Napisano

Popieram uwielbienie dla Blendera... wygląda to ładnie a jak na 2 tyg to nawet bardzo... myślę, że gdyby spowolnić tempo tak o połowę, wypadłoby to lepiej - ociężalej więc i masywniej... Pozdrawiam

Napisano

animacyjnie fajnie ale rowniez jestem za spowolnieniem conajmniej o połowę, poza tym niebo powinenes zrobic na duzej kopule nad całą sceną i wyrenderowac - bo wklenie pojedynczego, statycznego obrazka w compo rani moje oczy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności