Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

chcę przemieszczać szybko vertexy bez wydłużania edge`ów.

W skrócie chce ustawić dobrze postać ale z tym wydłużaniem rąk i nóg troche lipnie to idzie. Czy jest na to sposób?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 993
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obawiam się, że zadałeś pytanie w niewłaściwy sposób.

Może jakieś screeny?

Napisano
  • Autor

Chodzi o to aby można było manipulować postacią w tak prosty sposób jak szkieletem ( w maxie to się nazywa Biped) tylko bez budowy całego szkieletu chyba że ktoś zna sposób jak na gotową postać nałożyć szkielet

Napisano

Czyli chodzi o pozowanie, można to ominąć na kilka sposobów:

 

-użycie w maxie opcji working pivot (czyli ustawiasz pivot np w łokciu) i zaznaczenia przy pomocy soft selection

-upozowanie w zbrushu przy użyciu narzędzia transpose, mudbox ma też coś takiego

-albo ustawienie bipeda jak sam napisałeś, ale bez dokładnego skinowania, w oparciu jedynie o envelopes

 

Sposób jak na gotową postać nałożyć szkielet, zapoznaj się z modyfikatorem skin.

 

EDIT - tu o tym pisałem już tak w dużym skrócie:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=1028688#post1028688

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności