Juzwa Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Witam, Pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem u siebie. Przeskakuje pomiedzy ZB i Maya co jakis czas - nie uzywam akurat GoZ. Ostatni obj ktory sobie importuje do Maya wyglada dziwnie..... Obiekt jest podzielony na grupy polygonow i sa to osobne obiekty.... Wiec daje combine a potem merge.... i w tym momencie wywala mi sie mayka. Jak combinuje i merguje pojedyncze "mini" obiekty jest lepiej, bo wychodzi, ale jak dochodzi do ktoregos z kolei obiektu znowu to samo.... wywala
Sayja Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 zbrush eksportuje według polygroups, chyba ta opcja jest do wyłączenia. A jeśli nie jest, to można kliknąć polygroups->autogroup na niezamaskowanym modelu przed export. W jaki sposób robisz merge?
Juzwa Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 Polygrupy mialem calkiem inne. Duzo mialem obiektow ktore mialy po 1-2 polygony. Merguje normalnie - edit mesh - merge
Sayja Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Okej, tych polygroups nie ogarniam :) 1-2 poly? Przy mergowaniu przejdź do vertex selection, zaznacz cały model (a najlepiej fragmenty złączeń), w opcjach merge zmniejsz wartość do np. 0,001 - teoretycznie tylko vertexy które się pokrywają zostaną ze sobą zmergowane. Nie wiem czemu maya cras***e, ale być może twój merge tworzy jakąś dziką siatkę ze względu na niepoprawne ustawienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się