Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem u siebie. Przeskakuje pomiedzy ZB i Maya co jakis czas - nie uzywam akurat GoZ.

 

Ostatni obj ktory sobie importuje do Maya wyglada dziwnie..... Obiekt jest podzielony na grupy polygonow i sa to osobne obiekty....

 

Wiec daje combine a potem merge.... i w tym momencie wywala mi sie mayka. Jak combinuje i merguje pojedyncze "mini" obiekty jest lepiej, bo wychodzi, ale jak dochodzi do ktoregos z kolei obiektu znowu to samo.... wywala

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 672
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zbrush eksportuje według polygroups, chyba ta opcja jest do wyłączenia. A jeśli nie jest, to można kliknąć polygroups->autogroup na niezamaskowanym modelu przed export.

 

W jaki sposób robisz merge?

Napisano
  • Autor

Polygrupy mialem calkiem inne. Duzo mialem obiektow ktore mialy po 1-2 polygony.

 

Merguje normalnie - edit mesh - merge

Napisano

Okej, tych polygroups nie ogarniam :) 1-2 poly?

 

Przy mergowaniu przejdź do vertex selection, zaznacz cały model (a najlepiej fragmenty złączeń), w opcjach merge zmniejsz wartość do np. 0,001 - teoretycznie tylko vertexy które się pokrywają zostaną ze sobą zmergowane. Nie wiem czemu maya cras***e, ale być może twój merge tworzy jakąś dziką siatkę ze względu na niepoprawne ustawienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności