Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem u siebie. Przeskakuje pomiedzy ZB i Maya co jakis czas - nie uzywam akurat GoZ.

 

Ostatni obj ktory sobie importuje do Maya wyglada dziwnie..... Obiekt jest podzielony na grupy polygonow i sa to osobne obiekty....

 

Wiec daje combine a potem merge.... i w tym momencie wywala mi sie mayka. Jak combinuje i merguje pojedyncze "mini" obiekty jest lepiej, bo wychodzi, ale jak dochodzi do ktoregos z kolei obiektu znowu to samo.... wywala

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zbrush eksportuje według polygroups, chyba ta opcja jest do wyłączenia. A jeśli nie jest, to można kliknąć polygroups->autogroup na niezamaskowanym modelu przed export.

 

W jaki sposób robisz merge?

Napisano

Polygrupy mialem calkiem inne. Duzo mialem obiektow ktore mialy po 1-2 polygony.

 

Merguje normalnie - edit mesh - merge

Napisano

Okej, tych polygroups nie ogarniam :) 1-2 poly?

 

Przy mergowaniu przejdź do vertex selection, zaznacz cały model (a najlepiej fragmenty złączeń), w opcjach merge zmniejsz wartość do np. 0,001 - teoretycznie tylko vertexy które się pokrywają zostaną ze sobą zmergowane. Nie wiem czemu maya cras***e, ale być może twój merge tworzy jakąś dziką siatkę ze względu na niepoprawne ustawienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności