Napisano 26 Maj 201113 l Witam, Pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem u siebie. Przeskakuje pomiedzy ZB i Maya co jakis czas - nie uzywam akurat GoZ. Ostatni obj ktory sobie importuje do Maya wyglada dziwnie..... Obiekt jest podzielony na grupy polygonow i sa to osobne obiekty.... Wiec daje combine a potem merge.... i w tym momencie wywala mi sie mayka. Jak combinuje i merguje pojedyncze "mini" obiekty jest lepiej, bo wychodzi, ale jak dochodzi do ktoregos z kolei obiektu znowu to samo.... wywala
Napisano 26 Maj 201113 l zbrush eksportuje według polygroups, chyba ta opcja jest do wyłączenia. A jeśli nie jest, to można kliknąć polygroups->autogroup na niezamaskowanym modelu przed export. W jaki sposób robisz merge?
Napisano 26 Maj 201113 l Autor Polygrupy mialem calkiem inne. Duzo mialem obiektow ktore mialy po 1-2 polygony. Merguje normalnie - edit mesh - merge
Napisano 26 Maj 201113 l Okej, tych polygroups nie ogarniam :) 1-2 poly? Przy mergowaniu przejdź do vertex selection, zaznacz cały model (a najlepiej fragmenty złączeń), w opcjach merge zmniejsz wartość do np. 0,001 - teoretycznie tylko vertexy które się pokrywają zostaną ze sobą zmergowane. Nie wiem czemu maya cras***e, ale być może twój merge tworzy jakąś dziką siatkę ze względu na niepoprawne ustawienia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto